کدخبر : 24205 تاریخ انتشار :
A

خاطرات تلخ سرمربی جدید استقلال از النصر

خاطرات تلخ سرمربی جدید استقلال از النصر

پیتسو موسیمانه کارش را در استقلال مقابل تیمی آغاز می‌کند که خاطره‌ تلخی از جدال با آن دارد.

به گزارش ورزش 360، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران استقلال موفق شدند طلسم شکنی کنند و جانشین جواد نکونام پس از 20 روز، شب گذشته و پس از شکست تلخ برابر ذوب آهن معرفی شد.

پیتسو موسیمانه سرمربی باتجربه آفریقایی هدایت استقلال در ادامه فصل را عهده‌دار خواهد بود. موسیمانه در همین ابتدا، کار سخت و فشرده‌ای خواهد داشت. ماموریت این سرمربی در استقلال از دیدار برابر تیمی آغاز می‌شود که موسیمانه خاطره خوشی از جدال با آن ندارد.

النصر عربستان تیمی است که موسیمانه از دیدار برابر آن کارش را رسما در استقلال استارت می‌زند. به همین دلیل نگاهی داشتیم به آخرین جدال سرمربی جدید استقلال با النصر که در آن دیدار، تیم موسیمانه شکست سنگینی را متحمل شده است.

آخرین تیمی که موسیمانه هدایت آن را پیش از عقد قرارداد با استقلال بر عهده داشت، تیم ابها عربستان بود. ابها فصل گذشته در 14 فروردین 1403 و در هفته بیست و هفتم لیگ عربستان پذیرای النصر بود. تیم موسیمانه در نهایت این دیدار را با نتیجه سنگین 8 بر صفر به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا خاطره‌ تلخی برای موسیمانه بر جای بماند.

حالا موسیمانه زمانی هدایت استقلال را بر عهده گرفته که در اولین دیدار خود باید به مصاف تیمی برود که شکست سنگین و تلخی را مقابل آن تجربه کرده است. از طرفی دیگر استقلال این فصل اصلا شرایط خوبی نداشته و علاوه بر نتایج ضعیف، درگیر حواشی عجیب و غریب مدیریتی هم است.

فرصت کمی تا بازی با النصر باقی مانده و قطعا هر فردی هم به جز موسیمانه هدایت استقلال را بر عهده می‌گرفت، نمی‌توانست تغییرات مثبت زیادی در این فاصله کم ایجاد کند، اما موسیمانه بدش نمی‌آید که بتواند با استقلال انتقام شکست مقابل النصر را بگیرد و آن خاطره تلخ را به دست فراموشی بسپارد. البته که با شرایط موجود و وضعیت بد تیم استقلال، این کار خیلی سخت است و کمی بعید به نظر می‌رسد، اما باید دید که در نهایت موسیمانه در اولین هدایتش با آبی‌ها چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار