کدخبر : 24203 تاریخ انتشار :
A

احتمال دوری چندهفته‌ای اورونوف از میادین

احتمال دوری چندهفته‌ای اورونوف از میادین

ستاره ازبکستانی پرسپولیس ممکن است که چند هفته دیگر ار به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

به گزارش ورزش 360، کاروان پرسپولیس متشکل از ۲۴ بازیکن در حالی روز پنجشنبه عازم دوحه شد که اوستون اورونوف و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت و سعید صادقی به خاطر تنبیه انضباطی غیبت داشتند. در این بین وضعیت کنعانی‌زادگان برای همه مشخص است و او حداقل سه هفته دیگر زمان می‌برد تا شرایط بازی کردن را پیدا کند‌. این بازیکن قصد داشت سرخپوشان را در سفر به قطر همراهی کند که گاریدو با این مسئله مخالفت کرده و خواستار ماندنش در تهران و پشت‌سر گذاشتن دوره درمانی‌اش شد.

اما در‌مورد اورونوف باشگاه پرسپولیس هنوز زمان مشخصی را برای درمان و بهبودی‌اش مشخص نکرده است، با این حال تأکید خوان گاریدو این بوده که او هم در تهران دوره درمانی‌اش را آغاز کند. در این زمینه با‌خبر شدیم احتمال دوری دو‌هفته‌ای اورونوف از میادین زیاد است و اگر این زمان به سه هفته برسد آن وقت باشگاه پرسپولیس برای گرفتن غرامت او از فیفا اقدام خواهد کرد. با شرایطی که اورونوف دارد او شاید تا بازی عقب‌افتاده پرسپولیس مقابل گل‌گهر نتواند به میدان برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار