کدخبر : 24199 تاریخ انتشار :
A

استقلال نمی‌تواند قرارداد موسیمانه را ثبت کند!

استقلال نمی‌تواند قرارداد موسیمانه را ثبت کند!

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد.

به گزارش ورزش 360، هنوز یک ساعت از شکست تلخ و سنگین استقلال مقابل ذوب آهن در ورزشگاه شهدای شهر قدس نگذشته بود که باشگاه استقلال اعلام کرد پیتسو موسیمانه اهل آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.

درباره مبلغ قرارداد او هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است. گفته می‌شد همسر موسیمانه که مدیر برنامه‌های او هم هست اعلام کرده بود که با مبلغی کمتر از دو میلیون دلار به استقلال نمی‌آید اما حالا شنیده شده او با استقلال قراردادی یک میلیون و دویست هزار دلاری بسته است.

حالا سوال اینجاست که آیا سقف بودجه استقلال آنقدری هست که بتواند قرارداد موسیمانه را در سازمان لیگ ثبت کند؟ پاسخ در حال حاضر منفی است. بنابراین باشگاه استقلال باید به فکر ایجاد فضایی برای ثبت قرارداد سرمربی جدیدش ایجاد کند.

در حال حاضر با جدایی نکونام در بهترین حالت 16 میلیارد تومان جا باز می کند. اگر سهراب بختیاری‌زاده برود 5 میلیارد تومان و دستیارش هم برود سهراب یک میلیارد تومان گشایش در بودجه استقلال ایجاد می‌کند. اگر قرارداد دو دستیار دیگر نکونام یعنی رجبی و رحمتی را در نظر بگیریم که رفته اند ۵ میلیارد تومان دیگر جاباز می شود و تازه بودجه استقلال با سقف برابر می‌شود. اما حتی در این شرایط هم باشگاه استقلال نمی‌تواند قرارداد سرمربی جدیدش را در سازمان لیگ ثبت کند.  

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال برای این که بتواند قرارداد موسیمانه را ثبت کند باید همان کاری را بکند که در این فصل چند باری انجام داده است. یعنی فسخ قرارداد چند بازیکن یا مربی دیگر! 

این اتفاق در این فصل برای بازیکن‌هایی ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو و یکی دو نفر از اعضای کادر فنی استقلال هم افتاده که البته در برخی موارد برای این تیم دردسرهایی هم ایجاد کرده است. اما این تنها راهی است که باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد موسیمانه دارد. 

حالا باید دید درباره این که قرارداد کدام بازیکن یا بازیکنان فسخ شود چه کسی و چه زمانی تصمیم خواهد گرفت.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار