کدخبر : 24197 تاریخ انتشار :
A

ادامه جنگ کاپیتان و مدیریت استقلال؛ حسینی بهانه اعتراض هواداران

ادامه جنگ کاپیتان و مدیریت استقلال؛ حسینی بهانه اعتراض هواداران

۲۷ مهر بدون شک روز عجیبی در تقویم استقلالی‌ها بود، از شکست سنگین برابر ذوب آهن بدتر اعتراض و عصبانیت شدید هواداران استقلال به مدیریت بود.

به گزارش ورزش 360، 27 مهر بدون شک روز عجیبی در تقویم استقلالی‌ها بود. اگر انتخاب ماسیمونه به عنوان سرمربی آبی‌ها را فاکتور بگیریم، شکست سنگین مقابل ذوبی‌ها به قدری برای هواداران غیرقابل هضم است که تا مدت‌ها فراموش نشود. شکستی که با دیگر ناکامی‌های معمول استقلال در روزهای اخیر فرق داشت. تفاوتی بزرگ درون دروازه که باعث شد بعد از مدت‌ها حسینی را خارج از لیست تیم ببینیم.

 صحبت‌های هواداران استقلال قبل از شروع بازی هم رنگ و بویی جز انتقاد نداشت. حسینی در این چند هفته عملکرد سابق را نداشته و حتی از پس دربی صد و چهارم هم اعتراضات زیادی به اشتباه مهلکش روی گل پرسپولیس شده بود اما کنار گذاشتن او باعث شد تا شماره یک استقلال وسیله ای برای اعتراض به مدیریت باشگاه باشد.

از همان پیش از آغاز مسابقه، شعارهای "حیاکن رهاکن" در ورزشگاه شهرقدس طنین انداز بود؛ شعارهایی که تنها دو مخاطب خاص داشت: فرشید سمیعی و احمد شهریاری!! درباره اصل دعوای حسینی با مدیران باشگاه هم به نظر می‌رسد حداقل فعلا خبری از آتش بس نیست. در روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون مبلغ قرارداد کاپیتان استقلال منتشر شد و بسیاری گلایه او را بر حق دانستند. فرشید سمیعی هم در پاسخ به اظهارات حسینی گفته بود که به دنبال راضی کردن این بازیکن به شکلی قانونی است.

 با این حال حسینی در بازی امشب در ورزشگاه حاضر بود و در پاسخ به سوال یک خبرنگار عنوان کرد که راه حجازی را ادامه می‌دهد. این یعنی هواداران استقلال فعلا نباید منتظر تعامل بین کاپیتان خود و مدیریت باشگاه باشند و تقابل بین دو طرف ادامه‌دار است. اتفاقی که در فاصله تنها چهار روز به یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل استقلال یعنی تقابل با النصر، پیامدهای مثبتی برای این تیم به همراه نداشته و باید دید که سرانجام آن به کجا خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار