کدخبر : 24196 تاریخ انتشار :
A

ضعف و قوت السد بیش از دیدار برابر پرسپولیس

ضعف و قوت السد بیش از دیدار برابر پرسپولیس

السد حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، در این فصل تیمی بی‌نظیر در حمله و فاجعه در دفاع نشان داده است.

به گزارش ورزش 360، پیروزی رقیب بعدی پرسپولیس حاوی نکات مهمی برای سرخپوشان بود. السد در حالی با نتیجه ۴-۲ الشحانیه را شکست داد که در فاز هجومی عملکرد بی‌نظیری داشته و به ازای هر بازی، سه گل وارد دروازه رقبا کرده است. اکرم عفیف، ستاره نام آشنای قطری هم تنها در یک نیمه مقابل الشحانیه بازی کرد و دو پاس گل داد تا نشان دهد سنگینی شکست برابر ایران را فعلا به دست فراموشی سپرده.

 تمامی این‌ها اما موجب نشده تا ضعف محرز السدی‌ها در خط دفاع نادیده گرفته شود. با احتساب بازی امشب تعداد گل‌های خورده شاگردان سانچز به عدد ۱۵ رسد تا تنها یک تیم در لیگ ستارگان عملکرد دفاعی بدتری نسبت به السد داشته باشد. شاید حتی اگر بازیکنان الشحانیه کمی دقت بیشتری به خرج داده بودند، نتیجه‌ای غیر از شکست برای این تیم رقم می‌خورد. 

ضعف قطری‌ها در عمق خط دفاع و خطوط کناری به گونه‌ای است که هر تیمی با کمی دقت در پاس‌های آخر توانایی ایجاد موقعیت را مقابل آنها دارد و چنین نکته ای قطعا مدنظر گاریدو و بازیکنان پرسپولیس هم خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار