کدخبر : 24171 تاریخ انتشار :
A

اولین واکنش موسیمانه بعد از قبول مربیگری استقلال: چالش سختی داریم

اولین واکنش موسیمانه بعد از قبول مربیگری استقلال: چالش سختی داریم

پیتسو موسیمانه که به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد، در مورد شروع کارش در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، موسیمانه از حالا هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت و کادر فنی او هم شامل ماهیر داویدز، کابلو رانگوآگا، موسی مطلابا و کایل سولومون خواهد بود. در حال حاضر، استقلال پس از ۷ بازی و ۸ امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر قرار دارد. این باشگاه همچنین به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. آنها فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شدند و در حال حاضر در تلاش برای خروج از بحران هستند.

پیتسو موسیمانه، مربی جدید استقلال در مورد شروع کارش در این تیم گفت: «استقلال تهران باشگاهی بسیار بزرگ در منطقه خلیج فارس است که تاریخچه‌ای طولانی و درخشان دارد. دو ستاره لیگ قهرمانان آسیا بر روی لوگوی باشگاه نشان می‌دهد که این باشگاه چه سطح بالایی دارد. آخرین جام آن‌ها در سال ۲۰۲۲ به دست آمد و می‌توانیم ایمان داشته باشیم که هوادارانشان دوباره تشنه‌ی کسب افتخار هستند. چالشی که در پیش داریم سخت است، اما افتخار ماست که رهبری چنین باشگاه پرافتخاری را بر عهده داریم. از مدیریت باشگاه برای اعتماد به ما تشکر می‌کنم. آماده‌ایم تا کار خود را آغاز کنیم.»

مویرا تلهگال، مدیرعامل MT Sports، یک شرکت مدیریت ورزشی که در زمینه ارائه خدمات به ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کند و با موسیمانه همکاری دارد، در این مورد گفت: «پیتسو موسیمانه و تیم فنی او همواره در مواجهه با چالش‌ها و در بزرگترین صحنه‌های فوتبال جهان موفق بوده‌اند. استقلال تهران یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران و قاره آسیا است و ما اطمینان داریم که مربیان ما بار دیگر کلاس خود را نشان خواهند داد و با این چالش جدید روبرو خواهند شد.»

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار