کدخبر : 23947 تاریخ انتشار :
A

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛برتری پرگل اردن مقابل عمان

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛برتری پرگل اردن مقابل عمان

تیم ملی فوتبال اردن در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف عمان رفت و با ۴ گل عمان را شکست داد.

به گزارش ورزش 360 تیم ملی فوتبال اردن در چهارمین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف عمان رفت. اردن در این دیدار توانست با ۴ گل عمان را شکست دهد و با ۷ امتیاز تیم دوم گروه B شد.

یزان النعیمات و اولوان گل‌های تیم ملی اردن را مقابل عمان به ثمر رساندند. تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها اردن با ۲ برد، یک مساوی و یک باخت در رده دوم قرار دارد و عمان هم یک برد و ۳ باخت در جایگاه پنجم قرار گرفت. 

فلسطین و کویت دیگر تیم‌های گروه B هستند که در هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف یکدیگر رفتند که با تساوی ۲، ۲ به پایان رسید. کویت با این نتیجه با ۳ مساوی و یک باخت در رده پنجم جدول رده‌بندی و بالاتر از فلسطین قرار گرفت. فلسطین هم تا پایان هفته چهارم این تورنمنت با ۲ مساوی و ۲ باخت در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفت.

تاپایان هفته چهارم کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدر نشین گروه B شد و اردن و عراق با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل تیم‌های دوم و سوم هستند.

نتایج هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گروه B

اردن ۴ - ۰ عمان

گل: یزان النعیمات ۲ گل، اولوان ۲ گل(اردن)

فلسطین ۲ - ۲ کویت

گل: ابو علی و زید قنبر (فلسطین)، ناصر دو گل (کویت)

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار