کدخبر : 23899 تاریخ انتشار :
A

زوج مرگبار قطر در اوج امادگی برابر ایران

زوج مرگبار قطر در اوج امادگی برابر ایران

خیلی‌ها دو بازیکن قطری را بهترین زوج فعلی آسیا می‌دانند اما کدام یک از دیگری خطرناک‌تر است؟

به گزارش ورزش 360، المعز علی یا اکرم عفیف. شنیدن نام هر کدام از این بازیکنان قطر می‌تواند هر تیمی را بترساند اما حالا هر دو بازیکن در خط حمله عنابی‌پوشان به میدان می‌روند تا این خطر دوبرابر شود. کدام یک از این دو بازیکن در چند بازی اخیر تیمشان و در این چندماه بازیکن آماده‌تر و خطرناک‌تری بوده است؟

المعز علی 4 گل و یک پاس گل در 5 بازی اخیر ملی و اکرم عفیف 3 گل و 2 پاس گل در 5 بازی اخیر ملی ثبت کرده‌اند. البته در کل بازی‌های انتخابی جام‌ جهانی معز علی با 9 گل آقای گلی فعلی آسیاست و بسیار بهتر از اکرم عفیف عمل کرده است.

در تیم باشگاهی هم المعزعلی در 6 بازی این فصل 3 گل و 3 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است و اکرم عفیف 2 گل و 4 پاس گل. البته المعز علی هر 3 پاس گل را در یک بازی ارسال کرده است.

این آمار کاملا برابر مشخص می‌کند که گویا هیچ‌کدام از آن بازیکن در دیگری خطرناک‌تر نیست و هر دو خطرناکند! دو ستاره تیم‌های السد و الدحیل که چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی عملکردی برابر دارند.

تفاوت دو بازیکن اما جایی مشخص می‌شود که پای پاس دادن و ایجاد موقعیت به میان بیاید و در این فاکتور اکرم عفیف چهره‌ای متفاوت از معز علی را به نمایش می‌گذارد.

 اکرم عفیف در سه بازی اخیر 18 موقعیت گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده در حالی که این عدد برای معز علی فقط 2 موقعیت بوده است. همانطور که معز علی آقای گل فعلی آسیاست اکرم عفیف هم در صدر بهترین بازیسازهای این رقابت‌ها قرار دارد. بازیکنی که تخصص اصلی‌اش در ارسال کرنر و سانتر است و در این زمینه هم صدرنشین آسیاست. در کل می‌توان گفت که اگر پای گل و شوت وسط باشد معز علی کمی بازیکن بهتری است اما اگر پای پاس و موقعیت‌سازی به میان بیاید اکرم عفیف یک سر و گردن از زوجش بالاتر است.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار