کدخبر : 23890 تاریخ انتشار :
A

راهکار سازمان لیگ برای نمایندگان آسیایی ایران چه خواهد بود؟

راهکار سازمان لیگ برای نمایندگان آسیایی ایران چه خواهد بود؟

تنها راهی که می توان در حال حاضر به آن فکر کرد و احتمال یکی از این دو اتفاق خواهد افتاد غیبت طولانی در لیگ یا انجام بازی‌های فشرده است.

به گزارش ورزش 360، با برگزاری هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس دو بازی عقب‌افتاده خواهد داشت و تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور هم از جمله تیم‌هایی خواهند بود که یک بازی عقب‌افتاده در جدول مسابقات خواهند داشت. این در شرایطی است که هفته یازدهم لیگ نیز باز هم با بازی‌های نمایندگان کشورمان در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان دو آسیا تداخل پیدا کرد.

در همین راستا سازمان لیگ باز هم مجبور خواهد بود که هفته یازدهم لیگ را بدون این چهار تیم برگزار کند. در این میان هنوز سازمان لیگ برنامه پنجم هفته پایانی نیم‌فصل اول را مشخص نکرده و قصد دارد بین هفته هشتم و نهم برنامه‌ها این بازی‌ها را به باشگاه‌ها اعلام کند.

با شرایطی که وجود دارد سازمان لیگ شاید مجبور شود بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ را به دی‌ماه یا اواخر آذرماه موکول کند. درواقع قبل از فیفادی پیش رو که تیم ملی در آن در روزهای 24 و 29 آبان‌ماه بازی دارد. سرخابی‌ها طبق برنامه باید در تاریخ 5 و 12 آذرماه در لیگ نخبگان به میدان بروند و تراکتور و سپاهان هم همین شرایط را تقریبا خواهند داشت. در چنین شرایطی باید دید سازمان لیگ در برنامه جدید در میان این دو هفته بازی پی‌در‌پی نمایندگان‌مان در بازی‌های آسیایی برای آنها بازی خواهد گذاشت یا خیر. اتفاقی که اگر رخ ندهد احتمالا دو هفته دیگر از بازی‌های لیگ بدون حضور این تیم‌ها برگزار خواهد شد. در هر صورت اگر نمایندگان کشورمان در لیگ‌های آسیایی حاضر نشوند مابین بازی‌های آسیایی خود در لیگ به میدان بروند بازی‌های باقی‌مانده خود در لیگ را باید فشرده برگزار کنند و در این بین شرایط پرسپولیس از دیگر تیم‌ها سخت‌تر خواهد بود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار