کدخبر : 23889 تاریخ انتشار :
A

لژیونرهای پرسپولیس سربلند در فیفا دی

لژیونرهای پرسپولیس سربلند در فیفا دی

حضور در تیم ملی پس از درخشش در ایران نوید روزهای خوشی را میدهد.

به گزارش ورزش 360، گئورگی گولسیانی تا قبل از اینکه پیراهن پرسپولیس را بر تن کند حتی یک بازی ملی هم در کارنامه فوتبالی خود نداشت اما بعد از حضور در جمع سرخپوشان و قهرمانی با این تیم در لیگ برتر توانست به اردوی تیم ملی کشورش راه یافته و حتی در رقابت‌های یورو 2024 نیز برای تیم ملی گرجستان به میدان برود. او خودش نیز اعتراف کرده حضورش در یورو را مدیون پرسپولیس است و خوشحال است که برای این تیم بازی می‌کند.

مدافع گرجستانی بعد از یورو با وجود داشتن چند پیشنهاد ترجیح داد در پرسپولیس بماند چون احساس کرد شاید از دست دادن پیراهن قرمزها به قیمت خط خوردنش از تیم ملی تمام شود. این شرایط برای الکسیس گندوز هم تکرار شده است. دروازه‌بانی که تا قبل از حضور در فوتبال ایران فقط برای تیم منتخب باشگاه‌های الجزایر به میدان رفته بود و بازی ملی در کارنامه فوتبالی خود نداشت اما حضورش در پرسپولیس و درخشش در این تیم باعث شد سرمربی تیم ملی الجزایر در دو بازی رفت و برگشت با توگو از الکسیس در ترکیب اصلی استفاده کند. در کنار این مسئله پرسپولیس نیز باید خوشحال باشد قراردادی سه‌ساله با گندوز امضا کرده و چه‌بسا بتواند او را بعدا با قیمت بالا ترانسفر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار