کدخبر : 23850 تاریخ انتشار :
A

عکس | عضلات تراش خورده ستاره پرسپولیس زیر نظر ادریس بدنساز!

عکس | عضلات تراش خورده ستاره پرسپولیس زیر نظر ادریس بدنساز!

مهاجم پرسپولیس از تعطیلات لیگ به بهترین شکل ممکن سود می‌برد تا هدف خود برای دستیابی به گل مقابل السد قطر را به نتیجه برساند.

به گزارش ورزش 360، علی علیپور در بازگشت دوباره به پرسپولیس اهداف بزرگی را دنبال می‌کند که همگی آنها مستلزم موفقیت در این تیم است. او با هدف قهرمانی دوباره با سرخ‌ها، دستیابی به عنوان آقای گلی و در نهایت رسیدن به پیراهن تیم ملی در مسیر جام جهانی، تمام تمرکز خود را روی فصل جدید قرار داده است.

علیپور که زننده تک گل پرسپولیس در لیگ نخبگان این فصل نیز محسوب می‌شود، همان‌طور که وعده داده بود بالاترین هدف را در جدال با السد قطر دنبال خواهد کرد. جایی که او دلگیر از شادی گل اکرم عفیف به دنبال جبران او که مقابل استقلال و البته خیلی تیم‌های دیگر از جمله ایران به نمایش گذاشته، باشد.

او در تعطیلات لیگ زیر نظر ادریس مربی بدنساز سرخ‌ها زیر شلاق بدنسازی شدیدی قرار گرفت تا از هر نظر آمادگی خود را شکل دهد و برای ادامه مسیر مهیا شود. باید دید او قادر خواهد بود مقابل السد قطر زمینه ساز برتری تیمش لقب گیرد یا خیر. تیمی که سابقه گلزنی خوبی نیز مقابل آنها دارد و اکنون برای تقابل دوباره با آنها لحظه‌شماری می‌کند.

gyehzi2l

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار