کدخبر : 23827 تاریخ انتشار :
A

ملی‌پوش سابق قطر: ایران شکست ناپذیر نیست

ملی‌پوش سابق قطر: ایران شکست ناپذیر نیست

وسام ریزک ملی‌پوش سابق قطر و مربی حال حاضر نیروهوایی عراق ایران درباره دیدار ایران و قطر گفتگویی داشت.

به گزارش ورزش 360، وسام ریزک، مربی سابق باشگاه السد و مربی فعلی باشگاه نیروی هوایی عراق، در مصاحبه‌ای تأکید کرد که تیم ملی قطر شانس بالایی برای موفقیت در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 دارد. او با اشاره به پیروزی اخیر قطر مقابل تیم ملی قرقیزستان در دوحه اشاره کرد و آن را نشانه‌ای از امیدواری برای هواداران قطری دانست که منتظر ادامه رقابت‌ها و رسیدن به جام جهانی خواهند بود.

ریزک اظهار داشت که این پیروزی تنها سه امتیاز نبود، بلکه تقویت روحی مهمی برای تیم به شمار می‌رفت. او گفت: «این پیروزی اعتماد به نفس را به بازیکنان قطر بازگرداند و نشان داد که آنها در صورت استفاده از قابلیت‌های خود می‌تواند از هر مانعی عبور کند.»

او در خصوص بازی پیش‌رو با تیم ملی ایران، ریزک گفت: «این تقابل یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که قطر در مسابقات مقدماتی با آن روبرو خواهد شد. ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیایی است و دارای بازیکنان ممتاز و تیمی سازمان‌یافته با سابقه طولانی در مسابقات مقدماتی و حضور در جام جهانی است، او بعد از تمجید از تیم ملی ایران به این موضوع اشاره کرد که آنها شکست ناپذیر نیستند و می‌تواند آنها را شکست داد..»

او همچنین به توانایی‌های کادر فنی تحت هدایت مارکز لوپز اشاره کرد و تأکید کرد که این کادر می‌تواند حریف را به خوبی تحلیل کند و برنامه‌ریزی مناسبی برای پیروزی داشته باشد.

ریزک با تمجید از ستاره‌های قطر به ویژه معز علی و عبدالکریم حسن گفت: این بازیکنان می‌توانند در دیدارهای تعیین‌کننده تفاوت ایجاد کنند و حضور آنها در ترکیب اصلی به تیم برتری تهاجمی و دفاعی می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار