کدخبر : 23768 تاریخ انتشار :
A

گزینه مورد نظر استقلال به پرسپولیس چه قیمتی داده بود؟

گزینه مورد نظر استقلال به پرسپولیس چه قیمتی داده بود؟

جست‌وجو برای یافتن سرمربی خارجی از سوی مدیران استقلال همچنان ادامه دارد و پس از پاسخ منفی چند گزینه مختلف، آبی‌ها یک بار دیگر سراغ گزینه‌های قدیمی‌تر رفتند.

به گزارش ورزش 360 درحالی که هفته گذشته از مذاکرات استقلال با لورنتینو رگکامف با وساطت یکی از مدیران پیشین باشگاه خبر داده بودیم، این سرمربی رومانیایی و نه چندان اسم و رسم دار بار دیگر به استقلال نزدیک شده و انگار در این برهه احتمال آمدن وی به ایران بسیار بالا است.

نکته جالب اینجاست که رگکامف پیش از این یک بار دیگر هم به حضور در فوتبال کشورمان نزدیک شده بود. تابستان امسال که پرسپولیسی‌ها به دنبال انتخاب جانشین برای اوسمار بودند، این سرمربی رومانیایی به آنها چراغ سبز نشان داد و آن زمان از قهرمان ایران طلب دستمزد ۹۵۰ هزار دلاری کرد. در نهایت هم پرسپولیسی‌ها با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسیدند و حضور سرمربی اسبق استوابخارست و الاهلی در ایران منتفی شد.

حالا درحالی رگکامف با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده که شنیده می‌شود مبلغی که طرفین در حال رسیدن به توافق روی آن هستند، یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار است! یعنی به فاصله چند ماه، قیمت این سرمربی که ماه‌های زیادی هم بیکار بوده به شکل عجیبی حدود ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده و قطعا یک سری افراد در این میان نقشی بازی کرده‌اند که دستمزد درخواستی سرمربی رومانیایی نزدیک به ۳۰ میلیارد بیشتر شده است. اکنون باید منتظر مذاکره باشگاه استقلال با رگکامف ماند اما چیزی که مشخص است، برخی دلال‌ها به شکل عجیبی مشغول جولان در این باشگاه هستند و می‌خواهند حسابی از اوضاع بهم ریخته و عجله استقلالی‌ها سود ببرند.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار