کدخبر : 2374 تاریخ انتشار :
A

ترکیب سپاهان و شمس آذر اعلام شد

ترکیب سپاهان و شمس آذر اعلام شد

مورایس ترکیب خود را برای دیدار حساس برابر شمس آذر اعلام کرد.

به گزارش ورزش 360، بازیکنان سپاهان برای گرفتن قهرمانی نیم فصل در لیگ برتر مشخص شدند.

سپاهان در دیدار هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان بخاطر عدم اصلاح قرارداد 6 بازیکن (سید پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، رضا اسدی و رضا شکاری) نتوانست از آنها استفاده کند، اما در مسابقه پایانی نیم‌فصل توانست مجوز سه بازیکن را بگیرد و البته به پایان کار با سه بازیکن دیگر برسد.

باشگاه سپاهان طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که خواهان ادامه همکاری با پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری است و ژوزه مورایس به این نفرات نیاز دارد و قرارداد این سه بازیکن را اصلاح خواهد کرد که این اتفاق افتاد و هر سه بازیکن امروز برابر شمس‌آذر قزوین به میدان می‌روند، اما قرارداد سه بازیکن دیگر اصلاح نشد تا آنها به پایان دوران حضورشان در جمع طلایی پوشان برسند.

هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی که در نقل و انتقالات تابستانی راهی سپاهان شدند و البته هر کدام شرایط چندان خوبی را در این تیم سپری نکردند و بعضا دور از ترکیب بودند، حالا از فهرست سپاهان هم خط خوردند تا در زمستان احتمالا راهی باشگاه دیگری شوند.

باشگاه سپاهان قرارداد شکاری، اسدی و نیازمند را اصلاح کرد و توانست مجوز بازی آنها را بگیرد و از سوی دیگر چنین کاری را برای محمدی، پهلوان و رضایی انجام نداد تا آنها از آخرین بازی نیم‌فصل مقابل شمس آذر قزوین خط بخورند و مشخص شود به طور قطعی در لیست خروجی طلایی پوشان هستند.

تکلیف هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی در نقل و انتقالات زمستانی مشخص خواهد شد و گفته می‌شود باشگاه سپاهان با تیم‌های خواهان این نفرات صحبت می‌کند و پس از مذاکره، این بازیکنان را از لیست خود برای دور برگشت لیگ برتر خارج خواهد کرد.

سعید دقیقی فهرست بازیکنان تیمش مقابل سپاهان را مشخص کرد

علیرضا جعفرپور - مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی اصغر اعرابی، رحمان جعفری.

شمس آذر در حالی به هفته پایانی رسیده که با وجود کسر 3 امتیاز توانسته 17 امتیاز در 14 مسابقه قبلی کسب کند و در حالی که رتبه نهم جدول رده بندی را در اختیار دارد، به مصاف سپاهان می‌رود.

این دیدار از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار