کدخبر : 23725 تاریخ انتشار :
A

۴ گزینه احتمالی نیمکت تیم ملی فوتسال!

۴ گزینه احتمالی نیمکت تیم ملی فوتسال!

به نظر می‌رسد در پی ناکامی در جام جهانی ازبکستان، نیمکت تیم ملی فوتسال بزودی دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی ازبکستان در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل مراکش در دیداری دراماتیک و پر انتقاد شکست را پذیرا شد تا وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشد. به نظر می‌رسد جریان انتقادات پیشکسوتان و اهالی فوتسال از کادر فنی تیم ملی چنان بالا گرفته که کمیته فوتسال را به سمت تغییر روی نیمکت تیم ملی هدایت خواهد کرد.

اگرچه نشست چند ساعته‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور کادر فنی تیم ملی فوتسال، برخی منتقدان و پیشکسوتان فوتسال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مجید جلالی و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال برگزار شد ولی خروجی این جلسه چیزی نبود که طرفین انتظارش را داشتند چراکه سرمربی تیم ملی فوتسال به جای پاسخگویی به سؤالات و انتقادات مسیر جلسه را به سمت و سوی دیگری برد و مدعی شد فقط در جلسه‌ای خصوصی با مهدی تاج پاسخگوی انتقادات خواهد بود و جلسه را ترک کرد.

این اقدام وحید شمسایی به مذاق اهالی فوتسال خوش نیامده و گویا پس از خروج وی از جلسه سیل انتقادات از وی شدت گرفته و برخی مربیان سابق تیم ملی او را به باد انتقاد گرفته و عدم پاسخگویی و رفتار وی را غیرقابل توجیه خوانده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد پرونده حضور وحید شمسایی روی نیمکت تیم ملی ایران با یک عنوان قهرمانی (۲۰۲۴) و یک نایب قهرمانی (۲۰۲۲) در جام ملت‌ها و حضور و حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال بزودی بسته خواهد شد و طبق شنیده‌ها در حال حاضر ۴ مربی ایرانی شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را دارند که از محمد ناظم‌الشریعه، محمد کشاورز، علی صانعی و علی افضل به عنوان جانشینان احتمالی وحید شمسایی نام می‌برند. 

ناظم‌الشریعه و صانعی پیش از این سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان ایران داشته‌اند ولی چنانچه محمد کشاورز یا علی افضل حتی به عنوان سرمربی موقت هم روی نیمکت تیم ملی بنشینند برای نخستین بار این تجربه را کسب خواهند کرد.

باید منتظر برگزاری جلسه نهایی کمیته فنی بمانیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی روی نیمکت تیم ملی فوتسال را شاهد خواهیم بود. به هر حال وحید شمسایی هنوز هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد و با قانع کردن مدیران فدراسیون و همچنین کمیته فوتسال همچنان رأس کادر فنی تیم ملی فوتسال باشد همانگونه که سال‌ها رأس حمله تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

منبع تابناک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار