کدخبر : 23623 تاریخ انتشار :
A

ایرادات باورنکردنی در پیشنهاد استقلال به سرمربی فرانسوی!

ایرادات باورنکردنی در پیشنهاد استقلال به سرمربی فرانسوی!

قراردادی که باشگاه استقلال به مربی فرانسوی پیشنهاد داده بود ایرادهای عجیبی دارد.

به گزارش ورزش 360، صبح روز گذشته فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم از منتفی شدن همکاری این باشگاه با سرمربی فرانسوی یعنی «پل لو گن» داد. این اتفاق در حالی افتاد که فوتبالی چند قبل‌تر این خبر را منتشر کرده بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در این گفت‌وگو درباره دلیل منتفی شده این همکاری توضیحات عجیبی داد. او گفت رخدادهای اخیر منطقه و تصمیمات اخیر AFC مبنی بر انتقال بازی‌های ملی و باشگاهی ایران به کشور ثالث، از جمله دلایل اصلی لغو حضور لو گن بوده است. ظاهرا سرمربی فرانسوی پس از مشاوره با وزارت امور خارجه فرانسه، از سفر به ایران انصراف داده است.

سمیعی حتی مدعی شد برخی ایمیل‌های تهدیدآمیز از سوی بعضی افراد کار را خراب کرده است. او این سوال را هم مطرح کرد و پرسید این افراد ایمیل‌ همسر پل لو گن را از کجا آوردند؟!

البته فوتبالی ساعاتی پیش دلایل اصلی پایان مذاکره با لوگن را توضیح داد. حالا مشخص شده که در پیشنهادی که باشگاه استقلال به لو گن ارائه داده است ایرادات و اشتباهات بزرگی وجود داشته و این مسائل هم قطعا در تصمیم این سرمربی موثر بوده است.

اولین ایراد این بوده که باشگاه استقلال تاریخ مشخصی را برای گرفتن پاسخ نهایی از لو گن درج نکرده است. این در حالی است که استقلال زمان زیادی نداشت و باید تاریخی را برای پاسخ گرفتن از این سرمربی مشخص می‌کرد.

مساله بعدی عدم تناسب در میزان پاداش‌هایی است که به لو گن پیشنهاد شده بود. ظاهرا در مجموع 20 درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان پاداش به او پیشنهاد شده بود. 5 درصد برای قهرمانی در لیگ برتر، 5 درصد برای قهرمانی در جام حذفی، 5 درصد برای قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا و 5 درصد هم برای پیروزی در دربی تهران! 

مساله بعدی هم در این پیشنهاد دیده می‌شود این است که باشگاه استقلال برای لو گن مشخص نکرده است که چند دستیار و با چه عناوینی برای کادر فنی در نظر گرفته است. این مساله خودش به تنهایی می‌توانست باعث اختلافاتی بزرگ بین لو گن و باشگاه استقلال شود.

مشخص نیست چه کسی متن قرارداد پیشنهادی به لو گن را نوشته است اما هیچ مربی حرفه‌ای (حتی مربیان داخلی) چنین قرارداد مبهم و نامشخصی را امضا نمی‌کند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید در نوشتن متن قراردادهای پیشنهادی‌اش هم تجدید نظر کند وگرنه چنین پیشنهادهایی هرگز به قرارداد منتهی نمی‌شوند.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار