کدخبر : 23511 تاریخ انتشار :
A

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

از آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس خبر می رسد تنها کنعانی زادگان مقداری زمان برای بازگشت نیاز دارد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در حالی دور جدید تمرینات خود را از امروز آغاز خواهد کرد که در آخرین بازی این تیم با چادرملو سه بازیکن مصدوم شدند و یک بازیکن هم به دلیل مصدومیت غایب بود. در این میان اوستون اورونوف برای درمان راهی کشورش شد اما بقیه نفرات دوره درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی سرخپوشان پشت‌سر گذاشته و در حال سپری کردن آن هستند.

سروش رفیعی که از ناحیه مچ پا دچار ضرب‌دیدگی شده بود از امروز می‌تواند در کنار همبازی‌هایش به تمرین بپردازد. امید عالیشاه امروز یا فردا تست نهایی را انجام خواهد داد و احتمال اینکه بدون مشکل به تمرینات گروهی برگردد زیاد است. می‌ماند محمدحسین کنعانی که از ناحیه چهار سر ران دچار آسیب‌دیدگی شده و دوره درمانی او یک ماهه خواهد بود.

او برای بهبودی کامل حداقل سه هفته دیگر کار دارد و احتمالا در دیدار آینده تیمش با السد قطر، شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان را از دست خواهد داد و در بهترین حالت در بازی پرسپولیس با الغرافه شرایط بازی کردن را پیدا کند. این در شرایطی است که مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از مدت‌ها دوری از میادین در بازی با چادرملو به میدان رفت و در دیدار‌های آینده در کنار گولسیانی زوج دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. 

        

@FarhikhteganSport

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار