کدخبر : 23510 تاریخ انتشار :
A

خطر بازی رفت و برگشت در قطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت!

خطر بازی رفت و برگشت در قطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت!

استقلال هم منتظر جواب اماراتی‌ها تا تکلیف دیدار آسیایی خود را بداند.

به گزارش ورزش 360، بعد از سلب میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با قطر از دور سوم مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی، فدراسیون فوتبال ایران تمام تلاش خود را کرد تا ترتیب دیدارهای رفت و برگشت تیم ملی با قطر را تغییر دهد. اما با رد این درخواست‌‌ها، مسئولان فدراسیون به دنبال مکان جدیدی برای برگزاری این بازی شدند و ابتدا شهر تاشکند را به عنوان گزینه اصلی معرفی کردند.

در وهله دوم نیز بازی در ازبکستان پیشنهاد شد که به دلیل همزمانی بازی تیم ملی این کشور با امارات این گزینه رد شده، هرچند گزینه برگزاری بازی در شهر بخارا نیز بررسی شد. این در حالی است که با منتفی شدن بازی تیم ملی با قطر در ازبکستان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران‌ در تماس با رئیس فدراسیون فوتبال امارات، درخواست میزبانی این مسابقه را مطرح کرد که همتای اماراتی او نیز موافقت ابتدایی خود را با این درخواست اعلام کرد. نکته جالب اینکه در این خصوص شنیده می‌شود گزینه برگزاری این دیدار در عمان نیز مطرح شده اما این گزینه هم مورد پذیرش قرار نگرفته تا درنهایت امارات، یکی دیگر از همگروه‌های ایران میزبان این دیدار شود. 

این در حالی است که طبق مقررات اگر تیم ملی موفق به جلب نظر اماراتی‌ها هم نمی‌شد این دیدار در کشور قطر اما با میزبانی ایران انجام می‌‌گرفت تا عملا در هر دو بازی رفت و برگشت تیم ملی ایران میهمان قطر باشد. همچنین درباره آخرین وضعیت میزبانی استقلالی‌ها نیز شنیده شده این باشگاه ‌‌درخواست خود برای بازی با النصر از هفته سوم لیگ نخبگان را به کشور امارات ارائه داده و حالا ‌منتظر اعلام نظر این کشور است. ضمن اینکه کشور قطر به‌عنوان گزینه دوم استقلالی‌ها برای این دیدار مطرح شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار