کدخبر : 23492 تاریخ انتشار :
A

سالار آقاپور: در جام‌جهانی بدشانس بودیم

سالار آقاپور: در جام‌جهانی بدشانس بودیم

سالار آقاپور پسر طلایی فوتسال جهان و بهترین گلزن تیم ملی در جام جهانی 2024 در مصاحبه‌ای به ادامه رقابت‌های لیگ برتر پرداخته است.

به گزارش ورزش 360، ستاره جوان تیم ملی فوتسال ایران که در جام جهانی 2024 با شش گل در جمع بهترین گلزنان آوردگاه بزرگ قرار گرفت و عملکرد فنی بسیار خوبی در نخستین تجربه‌اش داشت، پیش از آغاز مجدد لیگ برتر در مصاحبه‌ای با ورزش سه به نکات ریز و درشتی در خصوص کمیته فوتسال، تیم ملی و تیم گهر زمین سیرجان اشاره کرده است.

آقاپور که کم حاشیه و البته مهره کلیدی برای تیم ملی و فوتسال ایران به‌شمار می‌رود، همانند سایر بازیکنان از مردم ایران پیرامون ناکامی در جام جهانی عذرخواهی کرده است.

*در ادامه، مصاحبه پسر طلایی فوتسال جهان را خواهید خواند؛

*در دور گروهی تمامی امتیازات را کسب کردیم

نمایش تیم ملی در بازی نخست مقابل ونزوئلا بسیار جذاب بود و توانستیم تمامی نکات فنی که کادرفنی به بازیکنان گوشزد کرده بود را در زمین مسابقه پیاده کنیم. بی‌نقص بودیم و به برتری پرگلی دست یافتیم. اگرچه مقابل گواتمالا کمی حریف را دست کم گرفتیم و غافلگیر شدیم اما در نیمه دوم ورق را برگردانیم. احساس می‌کنم صعود با تمامی امتیازات لازم عملکرد قابل دفاع ما باشد.

*در مسابقه با مراکش بد شانس بودیم

بازی را خوب شروع کردیم و حتی به گل اول دست یافتیم. اما زمانی که بهترین تیم دنیا مقابل شماست و منتظر یک اشتباه است، قطعا مجازات می‌کند. پس از دریافت گل اول و دوم تمرکز خود را از دست دادیم و اشتباهات باعث شد نیمه اول اختلاف گل زیاد شود. اما در نیمه دوم موقعیت‌های فراوانی را خلق کردیم و تا پای کامبک پیش رفتیم. در ثانیه پایانی پنالتی ما با بدشانسی خراب شد. من از مردم ایران که انتظار موفقیت از ما داشتند، عذرخواهی می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستیم. اما قول می‌دهم در آوردگاه‌های پیش روی این ناکامی را جبران کنیم. ایران بازیکنان بسیار بزرگی دارد و بدون شک فرصت برای جبران خواهیم داشت.

*باید از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تشکر کرد

از کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال بابت بازی‌های دوستانه خوبی که پیش از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی برای تیم ملی تدارک دیدند، تشکر می‌کنم. ای کاش بازی با کراواسی لغو نمی‌شد که این مسئله هم از دست فدراسیون خارج بود. در کل امیدوارم این برنامه‌ریزی‌ها در آینده نیز ادامه پیدا کند و در فیفادی‌ها بازی‌های خوبی داشته باشیم.

پسر طلایی فوتسال جهان، بهترین بازیکن دیدار با ونزوئلا سالار آقاپور، نامزد بهترین بازیکن جهان در سال 2023 پس از درخشش و بریس مقابل ونزوئلا در اولین مسابقه تیم ملی در جام جهانی 2024، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

*همگی آماده شروع لیگ هستیم

در شش هفته گذشته درس‌های لازم را گرفتیم و جای هیچگونه اشتباه و لغزش نداریم. همگی در سیرجان به آینده امیدواریم و تلاش می‌کنیم از بازی با هیئت فوتبال قم نمایش چشمگیر و تماشاگر پسندی ارائه بدهیم. تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد که در هر لحظه تعیین کننده هستند و با تفکرات کادرفنی به جمع مدعیان باز خواهیم گشت زیرا تا پایان لیگ زمان بسیاری مانده و تیم‌ها نزدیک هستند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار