کدخبر : 23489 تاریخ انتشار :
A

حمله این استقلالی‌ به داوری‌های لیگ

حمله این استقلالی‌ به داوری‌های لیگ

جنجالی‌ترین بازی هفته فوتبال ایران در لیگ یک رقم خورد؛ جایی که برد مس کرمان با یک سوت عجیب به باخت تبدیل شد.

 به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال مس کرمان که هدایت آن را علی سامره برعهده دارد، در حالی امروز چهارشنبه در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف تیم بعثت رفت و در لحظات پایانی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که باید برنده از زمین بیرون می‌آمد ولی یک سوت جنجالی همه چیز را تغییر داد و سرنوشت نارنجی پوشان را عوض کرد.

شاگردان علی سامره در دقیقه 83 روی یک حمله سریع و پاس چیپ به پشت محوطه جریمه و دریبل سر پا و شوت محکم عباس زراعتکار به طاق دروازه به گل رسیدند و با نتیجه یک بر صفر از بعثت کرمانشاه پیش افتادند، اما جنجال‌های زیاد تیم میزبان موجب شد تا این گل مردود شود.

محمدعلی صلاحی که قضاوت این مسابقه را برعهده داشت، گل را پذیرفت ولی اعتراض زیاد تیم میزبان در لحظه گل و ادعای آنها مبنی بر اینکه زراعتکار مرتکب خطا روی مدافع بعثت شده، کاری کرد تا بازی حدود 40 دقیقه به وقفه بیفتد و در نهایت هم گل مس کرمان پذیرفته نشود و در شروع مجدد بازی، بعثت به گل برسد و سه امتیاز را بگیرد!

علی سامره، سرمربی مس کرمان در گفت‌وگو با "ورزش سه" و در حالی که نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار با بعثت کرمانشاه به شدت عصبانی بود، عنوان کرد: برای دومین هفته متوالی گل 100 درصد سالم ما را مردود کردند که این دفعه دیگر خیلی عجیب و غریب بود. وقتی ما گل کاملا سالم را زدیم، داور با کمک‌های خود مشورت کرد و گل را به تایید رساند، اما داور چهارم به یکباره و در اتفاقی بی‌سابقه و عجیب به سینه داور وسط کوبید و گفت چرا گل گرفتی؟ چنین صحنه‌ای را در این همه سال در فوتبال ندیده بودم.

او ادامه داد: دومین بازی پیاپی است که چنین اتفاقی را برای ما رقم می‌زنند. از سوی دیگر، در دیدار هفته گذشته و مسابقه‌ای که در سرمای کرمان برگزار می‌شد، داور در دقیقه 75 در اوج حملات‌مان کولینگ بریک می‌گرفت که واقعا باورم نمی‌شد!

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه امروز داور به اندازه یک نیمه مسابقه را متوقف کرد و پس از آن سوت زد و گل ما را نپذیرفت، گفت: داور با دو کمک داور دیگر شور و مشورت کرد و گل را پذیرفت، اما داور چهارم به سینه او زد و گفت نباید گل بگیرد و در آن لحظه هم کل تیم حریف سر او ریختند.

سامره یادآور شد: داور به من گفت اشتباه کردم که گل را نپذیرفتم؛ حالا من باید یقه چه کسی را بگیریم و با چه کسی صحبت کنم؟ بیش از 40 دقیقه بازی را نگه داشتند. داور یک ربع تا 20 دقیقه پس از گل در داخل زمین بازی را نگه داشت و بعد هم 24 دقیقه داخل رختکن بودند و بعد هم آمدند و به یکباره گل را خطا گرفتند. خطایی که از من عذرخواهی کرد و گفت گل شما درست بود ولی باید خطا بگیرم!

او تاکید کرد: اصلا کاری به تیم بعثت ندارم ولی ما باید این مسابقه را با پیروزی و سه امتیاز بیرون می‌آمدیم. در روز روشن حق ما را خوردند و باورم نمی‌شود که حق‌خوری تا این اندازه علنی اتفاق بیفتد. گلی که کوچک‌ترین نکته‌ای برای مردود شدن نداشت را مردود کرد. حتی اگر بخواهید به صورت عمدی گل را مردود کنید، چیزی ندارید که بابت آن چنین حرکتی را انجام بدهید ولی داور مسابقه این کار را کرد.

سرمربی مس کرمان از صحبت‌های عجیب داور در این صحنه هم پرده برداشت و افزود: داور پس از این اتفاقات نزد من آمد و گفت آقای سامره شما بزرگ هستی و گل تیمت هم سالم بود، اما من سوت زدم و نمی‌توانم گل را برگردانم.

سامره درباره حواشی به وجود آمده توسط تماشاگران بعثت کرمانشاه گفت: سنگ و وسایل زیادی پرتاب کردند ولی من اصلا به این مسائل کاری ندارم. این موارد به نیروی انتظامی مربوط می‌شود ولی من فقط بحث فنی می‌کنم. شما فقط گل ما را ببینید. حتی اگر یک درصد و کوچکترین نکته‌ای برای مردود کردن گل پیدا کردید، هر کاری خواستید را انجام بدهید.

او که با صدایی گرفته و ناراحت و شاکی از حواشی داوری مس کرمان مقابل بعثت صحبت می‌کرد، یادآور شد: 6 امتیاز را به امتیازات ما اضافه کنید و جدول لیگ یک را دوباره ببینید تا جایگاه مس چطور می‌شود؛ آن جدول برای لیگ دسته اول درست است؛ حداقل برای تیم مس کرمان.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار