کدخبر : 23475 تاریخ انتشار :
A

عکس | عصبانیت و قهر وحید شمسایی در جلسه با تاج و کمیته فوتسال

عکس | عصبانیت و قهر وحید شمسایی در جلسه با تاج و کمیته فوتسال

نشست کادر فنی تیم ملی فوتسال با رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال طولانی نبود و شمسایی خیلی زود جلسه را ترک کرد!

به گزارش ورزش 360، صبح امروز (چهارشنبه) جلسه فنی و بررسی عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2024 با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، مجید جلالی رئیس کمیته فنی و اعضای این کمیته برگزار شد.

حضور حسین شمس، علی صانعی، رضا کردی و محمد ناظم‌الشریعه از مربیان سابق تیم ملی و پیشکسوتان فوتسال در این نشست از نکات قابل توجه بود که باعث تعجب شمسایی و دستیارانش شد.

در جلسه‌ای که مهم و در آینده نیمکت تیم ملی بسیار سرنوشت‌ساز قلمداد شده است، وحید شمسایی با ارائه توضیحاتی کوتاه خیلی زود این محفل را ترک کرد و از مهدی تاج و مجید جلالی خواست جلسه‌ دیگری بدون حضور پیشکسوتان فوتسال برای بررسی دقیق‌تر عملکرد تیم ملی در جام جهانی برگزار شود، که با موافقت مهدی تاج همراه شد.

وحید شمسایی در همان دقایق ابتدایی به ترکیب افرادی که در جلسه حضور دارند انتقاد می‌کند و ضمن درخواست از تاج برای برگزاری یک جلسه خصوصی‌تر برای بررسی عملکرد تیم ملی در جام جهانی، جمع را ترک می‌کند.

شمسایی که با حضور برخی افراد از جمله منتقدین اصلی‌اش در این جلسه مخالف بود، به صورت ایستاده تعدادی از افراد حاضر در نشست را نامحرم می‌خواند و از تاج خواسته تا در جلسه‌ای دیگر از عملکرد خودش و دستیارانش دفاع کند.

sgznxupb

لازم به ذکر است تمامی افراد حاضر در جلسه فنی با دعوت احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال حضور یافته بودند و البته در این بین حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی و رضا کردی بسیار عجیب و غیرمنتظره بود. در واقع احسان اصولی تمامی منتقدین شمسایی را مقابل او قرار داده بود و هیچ‌یک از موافقین شمسایی به این جلسه دعوت نشده بودند.

پس از خروج شمسایی، جلسه ادامه پیدا می‌کند و سه ساعت طول می‌کشد تا مهدی تاج اطلاعات زیادی از چند و چون عملکرد تیم شمسایی پیدا کرده باشد؛ اطلاعاتی که البته به نظر می‌رسد بیشتر ابعاد منفی را مطرح کرده باشند.

در این شرایط حالا باید دید در روزهای آینده که جلسه مهم دیگری با حضور وحید شمسایی دستیارانش مهدی تاج و مجید جلالی برگزار می‌شود چه پیامدی برای تیم ایران فوتسال ایران و نیمکت داغ آن خواهد داشت.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار