کدخبر : 23433 تاریخ انتشار :
A

بزرگ‌ترین چهره خط خورده فهرست تیم ملی

بزرگ‌ترین چهره خط خورده فهرست تیم ملی

عدم حضور صیادمنش که اهالی فوتبال همچنان امید زیادی به درخشش او در سطح ملی و پر کردن جای ستاره‌های پا به سن گذاشته دارند، موضوعی قابل توجه در آخرین فهرست تیم ملی به شمار می‌رود.

به گزارش ورزش 360، مهدی طارمی (اینترمیلان ایتالیا)، امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور)، سردار آزمون (الاهلی امارات) و شهریار مغانلو (الاتحاد کلبا امارات)؛ اینها مهاجمان دعوت شده به تیم ملی هستند که امیر قلعه‌نویی نام آنها را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است. در عین حال بازیکنانی همچون قایدی، محبی، قلی‌زاده و جهانبخش نیز که به عنوان هافبک به تیم ملی دعوت شده‌اند نیز قابلیت بازی در این پست را دارند و می‌توانند حتی به عنوان مهاجم رأس به میدان بروند.

 در میان این حجم از بازیکنان گلزن، اما نامی از الهیار صیادمنش برده نشده تا این بازیکن تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های حذف شده در لیست تیم ملی شود. صیادمنش پیش از دعوت به اردوی قبل در ترکیب تیمش وسترلوی بلژیک عملکرد چندان درخشانی از خود به جا نگذاشت، ولی به تیم ملی دعوت شد. اما حالا که او در هفته‌های گذشته در ترکیب تیمش وسترلو درخشیده و پاس گل هم داده قلعه‌نویی نامش را در فهرست جدید تیم ملی قرار نداده است.

 اگر صیادمنش در لیست جدید قرار می‌گرفت فرصت بازی می‌یافت اما این بار قلعه‌نویی دست گذاشته روی نام امیرحسین حسین‌زاده که در هفته‌های اخیر لیگ برتر به واقع یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود و در خط حمله تراکتور به یک مهره کلیدی و اثر‌گذار تبدیل شد تا به این ترتیب فرصت از صیاد گرفته شود. حسین‌زاده با درخشش در هفته‌های اخیر در واقع امیر قلعه‌نویی را ناچار کرد روی نام صیادمنش قلم قرمز بکشد و جالب اینکه حسین‌زاده خود روزگاری در ترکیب شارلروای بلژیک به میدان می‌رفت، به دلیل اینکه دچار افت شد به ایران بازگشت تا شاید دوباره به تیم ملی فراخوانده شود که اکنون او به خواسته‌اش دست یافته، اما در مقابل صیادمنش که از لیگ جزیره یک عقب‌گرد به فوتبال بلژیک داشته باوجود اینکه سطح پایین‌تری از رقابت را تجربه می‌کند، اما تیم ملی فوتبال ایران را از دست داد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار