کدخبر : 23432 تاریخ انتشار :
A

امیر قلعه‌نویی از مورایس کپی می‌کند؟

امیر قلعه‌نویی از مورایس کپی می‌کند؟

آیا قلعه‌نویی از زوج دفاعی سپاهان در آخرین بازی در بازی مقابل ازبکستان استفاده خواهد کرد؟

به گزارش ورزش 360، در آخرین لیست امیرقلعه‌نویی همه از حضور یک بازیکن به عنوان یک سورپرایز بزرگ نام بردند. بازیکنی که البته به نظر می‌رسد برای همه بیشتر سورپرایز منفی بوده است. نامی که شاید بعضی از اتفاقات حتی او را به ترکیب اصلی برساند تا این سورپرایز تکمیل شود. 

محمد دانشگر نامی است که حتی هواداران سپاهان هم انتظار حضورش در میان دعوت‌شدگان به تیم ملی را نداشتند. بازیکن مغضوب مورایس حالا شاید حتی در ترکیب اصلی هم قرار بگیرد. دانشگر در این فصل بعد از هفته سوم به نمیکت رفت و به یکباره در بازی با استقلال خوزستان همراه با حزباوی زوج خط دفاع را تشکیل دادند. 

اتفاقی که شاید هم به دعوت شدن او به تیم ملی بی‌ربط نبوده باشد. شاید امیرقلعه‌نویی قصد دارد از همان زوج بازی با استقلال خوزستان مقابل ازبکستان هم استفاده کند.

 حزباوی و دانشگر شاید جانشینان کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده شوند و شاید هم یکی از این دو بازیکن با شجاع خلیل‌زاده در قلب دفاع قرار بگیرند. سوالی که جواب آن تا ساعاتی قبل از بازی مشخص نخواهد شد و شاید حتی قلعه‌نویی هم فعلا روی آن به جمع‌بندی نرسیده باشد. 

چند اشتباه بد مدافع جوان حزباوی باعث شده تا امیرقلعه‌نویی که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با قرقیزستان حسابی از او انتقاد کرده بود او را از تفکراتش خارج کند. با این حال از بین سه گزینه شجاع و حزباوی و دانشگر او احتمالا دو بازیکن را باید انتخاب کند و علی نعمتی و محمدمهدی زارع شانس کمتری خواهند داشت.

برخلاف قلعه‌نویی، مورایس اعتقاد ویژه‌ای به حزباوی دارد و در تمام بازی‌ها او را در ترکیب اصلی قرارداده است. شاید مصدومیت کنعانی‌زادگان فرصت مجددی برای حزباوی باشد که خودش را به کادرفنی ثابت کند و این شاید آخرین فرصت او باشد. این همان شرایطی است که برای دانشگر هم فراهم شده تا در فصلی که نه‌چندان فصل خوبی برایش بوده است در ادامه فصل ورق را برگرداند.


 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار