کدخبر : 23414 تاریخ انتشار :
A

تیم ملی رقیب خوب می‌خواهد

تیم ملی رقیب خوب می‌خواهد

بازی دوستانه، بهترین عرصه برای محک زدن جوانان است.

به گزارش ورزش 360، کمتر از دوسال دیگر به آغاز رقابت‌های جام جهانی باقی مانده و در صورت صعود ایران، دغدغه های زیادی برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی حس می‌شود. دغدغه‌هایی که بدون شک یکی از بزرگترین آنها برگزاری دیدارهای دوستانه مطلوب است. فراهم کردن چنین بستری آن هم در شرایطی که کشورهایی مثل عربستان و ژاپن به مصاف پرتغال و آلمان می‌روند، همیشه جای خالی ویترین فوتبال ما بوده؛ اتفاقی که در سالیان گذشته همیشه نبودش به چشم آمده و کمتر شاهد این بودیم که ملی‌پوشان ما مقابل تیمی اسمی و  صاحب سبک در فوتبال دنیا قرار بگیرند.

اگر بخواهیم آخرین مصاف تدارکاتی‌‌مان با یک حریف سرسخت را یادآوری کنیم، دیدار مقابل اروگوئه و پیروزی مقابل یاران سوارز در ذهن تداعی می‌شود. در مسیر آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ هم شاید بهترین بازی دوستانه ما مقابل ترکیه بود که البته با شکست شاگردان کی‌روش همراه شد. آخرین مرتبه‌ای هم که مقابل یکی از قدرت‌های دنیا به میدان رفتیم، به ۱۴ سال قبل و دیدار معروف مقابل برزیل در امارات مربوط می‌شود.  با این وجود همه ما می‌دانیم که شرایط تحریمی کشور در برگزاری دیدارهای دوستانه مانعی بزرگ به وجود آورده اما قطعا مصاف با رقبای بزرگ به محک خوردن ملی‌پوشان ما کمک شایانی می‌کند. به خصوص که تیم ما در حال نسل تغییر است و دیدارهای دوستانه بهترین عرصه برای میدان دادن به جوانان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار