کدخبر : 23348 تاریخ انتشار :
A

عکس | هدف نقل و انتقالاتی پرسپولیس با پیراهن آبی

عکس | هدف نقل و انتقالاتی پرسپولیس با پیراهن آبی

علی قلی‌زاده بعد از مصدومیت دشوار خود موقعیت ثابتی در لیست تیم ملی پیدا کرده است.

به گزارش ورزش 360 وینگر ۲۸ ساله و چپ‌پای فوتبال ایران که در چندسال گذشته رویاهای خود را در خارج از مرزهای ایران جستجو کرده، حالا به عنوان بازیکن لخ پوزنان پای به اردوی تیم ملی گذاشته تا مقابل ازبکستان و قطر بازی کند.

قلی‌زاده این فصل به عنوان یکی از مهم‌ترین اسامی نقل و انتقالات مطرح بوده و نامش در کنار پرسپولیس وجود داشته است. نکته جالب اینکه او زمانی که به عنوان خرید احتمالی پرسپولیس مطرح بود، در دو دیدار متوالی برای لخ پوزنان درخشید و یک گل و یک پاس گل داد. 

همین نمایش خوب سبب شد تا  لخ پوزنان با جدایی این بازیکن موافقت نکند اما به شکلی عجیب بعد از منتفی شدن حضور او در پرسپولیس، این بازیکن به نیمکت بازگشت و عملکرد موثری به عنوان بازیکن تعویضی نداشت. 

با این حال او حالا به اردوی تیم ملی پیوسته و شانس زیادی هم برای حضور ثابت در ترکیب دارد و امیدوار است با درخشش در دیدار با قطر و ازبکستان، توانایی خود را نشان دهد. 

قرارداد این بازیکن با لخ پوزنان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و به زودی او بار دیگر به هدف نقل و انتقالات قرمزها تبدیل خواهد شد.

photo_2024-10-08_11-42-05

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار