کدخبر : 23345 تاریخ انتشار :
A

علیرضا جهانبخش-جنوا؛ رونمایی نزدیک است

علیرضا جهانبخش-جنوا؛ رونمایی نزدیک است

علیرضا جهانبخش همچنان در حال مذاکره با باشگاه جنوا است؛ مذاکره‌ای که احتمالاً ظرف روزهای آینده به توافق ختم خواهد شد.

به گزارش ورزش 360 بالاخره صبر علیرضا جهانبخش جواب داد و او به رغم از دست دادن چند هفته ابتدایی لیگ‌های اروپایی، با باشگاه جنوا در سری آ ایتالیا به توافقاتی دست یافت. جنوا، ورونا و تورینو باشگاه‌هایی بودند که وضعیت جذب جهانبخش را بررسی کردند و البته هنوز هم در حال مذاکره با او هستند. با این حال علیرضا به جنوا نزدیک‌تر است و احتمالاً با قهرمان ۹ دوره لیگ ایتالیا توافق خواهد کرد. خبرگزاری ایرنا پیش از این در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ از علاقه جهانبخش به بازی در سری آ ایتالیا خبر داده بود.

جنوا شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و با کسب ۵ امتیاز از ۷ بازی در رده هجدهم لیگ ۲۰ تیمی سری آ قرار دارد. همین مسأله باعث شده تا مسئولان باشگاه به آلبرتو جیلاردینو اولیتیماتوم بدهند و دست او را برای جذب بازیکنان جدید باز بگذارند. از جمله این بازیکنان، کاپیتان تیم ملی ایران است. بخصوص که جنوا با لشگری از بازیکنان مصدوم مواجه شده که خیلی از آنها به همین زودی‌ها نمی‌توانند در بازی‌های رسمی شرکت کنند.

جهانبخش-جنوا، مراسم رونمایی نزدیک است؛ کاپیتان تیم ملی جانشین ستاره سابق میلان

میلان بادلج( هافبک دفاعی و کاپیتان )، مورتن فرندروپ( هافبک میانی )، روسلان مالینفسکی( بازیساز )، جونیور مساییس ( وینگر راست ) و کالب اکوبان ( مهاجم )، بازیکنان مصدوم جنوا هستند که آسیب‌دیدگی آنها باعث شده تا آلبرتو جیلاردینو تیمش را نصف و نیمه به مصاف رقبا بفرستد. بازیکنانی که هر یک مهره‌ای کلیدی در ترکیب جنوا محسوب می‌شوند و غیبت‌شان دردسرهای بسیاری را به وجود آورده است.

در میان لشگر مصدومان اما نام یک هم‌پستی جهانبخش به چشم می‌خورد که می‌تواند نکته کلیدی انتقال احتمالی کاپیتان به جنوا باشد. جونیور مساییس که در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۳ از میلان راهی جنوا شد، ۵ هفته است که مصدوم شده و دوری او از فوتبال به ۳۴ روز رسیده. مساییس که سابقه انجام ۶۸ بازی و ۱۱ گل زده را در ترکیب میلان دارد، به دلیل مشکلات عضلانی احتمالاً زمان بیشتری را دور از میادین سپری خواهد کرد.

مساییس، ۳۳ ساله است و برزیلی. او در ۳ بازی نخست در ترکیب اصلی جنوا حضور داشت و یک گل به ثمر رساند. حالا علیرضا جهانبخش در یک‌قدمی پیوستن به جنوا و رقابت با این برزیلی است. جیلاردینو قصد دارد از جهانبخش( در صورت توافق نهایی ) به عنوان آلترناتیو مساییس استفاده کند و کاپیتان تیم ملی این شانس را دارد تا به محض امضای قرارداد و حضور در تمرینات جنوا، در ترکیب تیم جدیدش نیز قرار بگیرد.

جهانبخش همچنان در حال مذاکره با جنوا است تا آخرین توافقات انجام شود. البته مورد خاص و مشکل بزرگی در این توافق وجود ندارد و قرار است در اسرع وقت جنوا از خرید ایرانی و جدید خود رونمایی کند. جهانبخش همانطور که وعده داده بود به یک لیگ معتبر خواهد رفت و بعد از سردار آزمون و مهدی طارمی، به سومین بازیکن نسل فعلی فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که حضور در سری آ را تجربه می‌کند.

 

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار