کدخبر : 23339 تاریخ انتشار :
A

گئورگی گولسیانی؛ انتقام نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس از سپاهان!

گئورگی گولسیانی؛ انتقام نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس از سپاهان!

در طول دو دهه گذشته که پول به باشگاه‌های صنعتی تزریق شده و مثلا در یک نمونه مهم، سپاهان توانست فصل جدیدی از حیاتش را رقم بزند.

به گزارش ورزش 360 در طول دو دهه گذشته که پول به باشگاه‌های صنعتی تزریق شده و مثلا در یک نمونه مهم، سپاهان توانست فصل جدیدی از حیاتش را رقم بزند، اغلب شاهد این بودیم که این باشگاه بهترین ستاره‌ها را جذب کرده و حتی به شاه‌مهره‌های پرسپولیس و استقلال هم پاتک زده است. به عنوان مثال شهریار مغانلو بازیکنی بود که رسما هم گفت خیلی دلش می‌خواهد به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد، اما سپاهان هزینه رضایتنامه او را به سانتاکلارا داد و جذبش کرد. از این نمونه‌ها، بسیار زیاد است.

با این حال دست‌کم در یک مورد، این پرسپولیس بود که توانست خرید خوبی از سپاهان انجام بدهد و حالا هم دارد لذتش را می‌برد. از گئورگی گولسیانی حرف می‌زنیم؛ مدافعی که با گلزنی در دقایق پایانی بازی با چادرملو، علاوه بر واریز 3امتیاز به‌حساب تیمش، با 17گل بالاتر از آلن ویتل به بهترین گلزن خارجی تاریخ سرخپوشان تبدیل شد. گولسیانی که پارسال هم گل قهرمانی پرسپولیس را زده بود، با حضور در یورو برای قرمزها درآمدزایی ارزی نیز داشته است. واقعا چه کسی فکرش را می‌کرد خرید گولسیانی در 31 سالگی اینقدر برای پرسپولیس حیاتی و مفید از کار در بیاید؟


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار