کدخبر : 23333 تاریخ انتشار :
A

رحمان رضایی: دنبال زودتر مسجل کردن صعودمان هستیم

رحمان رضایی: دنبال زودتر مسجل کردن صعودمان هستیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدارهای تعیین‌کننده‌ای با ازبکستان و قطر داریم.

به گزارش ورزش 360 رحمان رضایی درمورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان، اظهار داشت: بازی فوق العاده حساسی است. دو تیم نسبت به هم شناخت کاملی دارند. در یکسال گذشته 3 بار با هم بازی کردیم و این نشان می‌دهد هر دو تیم می‌توانند به خوبی یکدیگر را آنالیز کنند. این ۲ بازی برای اینکه نتیجه خوبی بگیریم و صعودمان را زودتر مسجل کنیم، تعیین کننده است.

مربی تیم ملی درمورد مصدومیت بازیکنانی مانند جلالی و کنعانی‌زادگان، گفت:‌ متاسفانه کنعانی زادگان نمی‌تواند ما را همراهی کند اما آنطور که امروز شنیدم؛ جلالی مشکل حادی ندارد و می‌تواند برگردد. او امروز یک ریکاوری سبک انجام می‌دهد و خوشبختانه می‌تواند تیم را همراهی کند. ان‌شاالله همه بچه‌ها صحیح و سالم و با تمام قدرت بتوانند تیم را همراهی کنند.

وی درمورد اینکه آیا اورونوف به بازی با تیم ملی کشورمان می‌رسد، عنوان کرد: دقیقا در جریان این قضیه نیستم. اورونوف و ماشاریپوف سال قبل جزو بهترین‌های لیگ ما بودند. آن‌ها مهره‌های خیلی ارزنده‌ای برای تیم ازبکستان هستند. فکر می‌کنم مربی‌شان غایب این بازی باشد. ازبکستان در این یکی دو سال نشان داده تیم خیلی خطرناکی است و بازی خیلی سنگینی در زمین آن‌ها داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار