کدخبر : 23150 تاریخ انتشار :
A

جای خالی این دو ستاره در پرسپولیس حس می شود

جای خالی این دو ستاره در پرسپولیس حس می شود

پرسپولیس در شرایطی که هرگز فوتبال خوبی ارائه نکرد، با گل دیر هنگام گولسیانی 0-1 چادرملو اردکان را شکست داد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در شرایطی که هرگز فوتبال خوبی ارائه نکرد، با گل دیر هنگام گولسیانی 0-1 چادرملو اردکان را شکست داد. سرخ‌ها بعد از دربی نه مقابل پاختاکور و نه در مصاف با چادرملو نمایش قانع کننده‌ای نداشته‌اند. البته که جنس دو رقیب متفاوت بود. حریف ازبک سرخ‌ها را پس از دریافت گل دقیقه یک تحت فشار قرار داده و عقب رانده بود، اما اردکانی‌ها برخلاف پیشینه کوتاهشان در لیگ با ترکیب و تدبیری به شدت دفاعی به میدان آمده و  کسب حداقل امتیاز  را ایده‌آل می‌دانستند.

در این احوالات اگرچه توپ و میدان بطور کامل در اختیار میزبان قرار داشت، اما شاگردان گاریدو بطرز محسوسی در خلق موقعیت ناامید کننده عمل می‌کردند. مرد اسپانیایی بعد از 2 تساوی ابتدای فصل توانسته بود بر نقصان حاصل از رفتن ترابی و اسماعیلی‌فر غلبه کرده و با زوج سازی‌های تازه چرخ تیم را بچرخاند. خروج عالیشاه و اورونوف از ترکیب اما ضربه‌ای مهلک به ساختار تازه،خلاقیت میانه میدان و  تحرکات پشت مهاجمان وارد کرد و عملا سرخ‌ها را در موقعیت سازی به درد سر انداخت.

در هرحال پرسپولیس خوش شانس بودند که در وقت‌های تلف شده و با استفاده از توپ‌های بلند موفق به باز کردن دروازه حریف شدند و 3 امتیاز بسیار مهم بازی را گرفت، گاریدو اما باید برای چنین بازی‌هایی تدبیری تازه بیاندیشد. وابستگی بیش از اندازه به مهره‌های معدود می‌تواند به بزرگترین آفت برای دفاع از عنوان قهرمانی تبدیل شود.

در سمت مقابل چادرملوی اردکان هیچ شباهتی به تیم مهاجم و جسور هفته‌های گذشته نداشت. تیمی که در همه بازی‌هایش موفق به گلزنی شده بود، به شکل مشهودی برای تساوی هیچ، هیچ سازماندهی شده بود. این البته شاید ساده‌ترین راه برای مقابله با تیم‌های پر ستاره‌تری مثل پرسپولیس باشد؛ اما قطعا تنها راه ممکن نیست. هستند تیم‌های کوچکی که هم شجاعت و جسارت داشته‌اند، هم به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کرده‌ا‌ند و هم از رقبای تجهیز شده‌تر امتیاز گرفته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار