کدخبر : 23070 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس دست‌بردار بیرانوند نیست؛ شکایت به دادگاه CAS بعد از استیناف

پرسپولیس دست‌بردار بیرانوند نیست؛ شکایت به  دادگاه CAS بعد از استیناف

باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به رای اعلام شده در مورد پرونده بیرانوند را به دادگاه حکمیت ورزش خواهد برد.

به گزارش ورزش 360، همان طور که می دانید بالاخره پس از ۴ ماه حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیراوند را اعلام شد و کمیته وضعیت با صدور رایی عجیب بیرانوند را محکوم اعلام کرد اما محرومیت او را تعلیقی در نظر گرفت تا بیرو حتی یک جلسه هم بابت فسخ غیرقانونی قراردادش محکوم نشود.

این حکم نه تنها اسباب نارضایتی هواداران پرسپولیس بلکه مدیران باشگاه پرسپولیس را نیز فراهم کرده است به گونه ای که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به معاونان حقوقی باشگاه تاکید کرده اعتراض خود در مورد این پرونده را به کمیته استیناف ارجاع داده و اگر پاسخ موردنظر خود را از استیناف دریافت نکردند باید حکم به دادگاه جهانی ورزش CAS ارجاع داده شود.

مدیران پرسپولیس تاکید دارند در صدور این حکم شبهاتی وجود دارد و نکته مبهم و مجهول موجود در رأی صادره کمیته وضعیت به جز تعلیقی اعلام شدن حکم محرومیت این بازیکن به باشگاه تراکتور برمی گردد. پرسپولیسی ها تاکید دارند در شرایطی که کمیته وضعیت در رأی خود تاکید کرده برای پرداخت جریمه باشگاه تراکتور باید تضمین دهد پس چرا به عنوان باشگاهی که بیرانوند را اغوا کرده، حکمی علیه این باشگاه صادر نمی‌شود.

به هر روی باشگاه پرسپولیس مورد اعتراض خود را طی ۴۸ ساعت آینده تکمیل کرده و به کمیته استیناف ارجاع خواهد داد و طبق تاکید درویش اگر حکم مناسبی صادر نشود این پرونده باید به دادگاه CAS برود.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار