کدخبر : 23055 تاریخ انتشار :
A

اعتراض دستیار اسکوچیچ به امیر قلعه نویی

اعتراض دستیار اسکوچیچ به امیر قلعه نویی

دستیار دراگان اسکوچیچ امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولاد حاضر شد و در خصوص شرایط تراکتور برای این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، دستیار دراگان اسکوچیچ امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولاد حاضر شد و در خصوص شرایط تراکتور برای این مسابقه صحبت کرد. 

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که دراگان اسکوچیچ به دلیل محرومیت در دیدار تراکتور - فولاد روی نیمکت تیمش حضور نخواهد داشت، امروز آنتونیو روکاوینا، دستیار او، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

* صحبت‌های ابتدایی؟

تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و انتظار بازی خوبی داریم. اعتماد به نفس ما با نتایج اخیر بالا رفته و علی رغم مشکلات و مصدومیت‌ها و نبودن مهدی ترابی و اسکوچیچ آماده بازی فردا هستیم.

* محرومیت اسکوچیچ؟

اسکوچیچ دو کارت زرد دریافت کرد که به نظر ما بی دلیل بود و تا این لحظه نمی‌دانیم چرا این اتفاق افتاده است.

* شرایط تراکتور برای تقابل با فولاد؟

برای تقابل با تیم فولاد آماده هستیم. فولاد تیم قابل احترامی است. آنها از ۶ بازی ۱۱ امتیاز دریافت کرده‌اند و با خط دفاعی خوبی که دارند تنها سه گل دریافت کرده‌اند. از هواداران درخواست می‌کنم که در این بازی کنار ما باشند. هواداران ما همیشه با حضور پرشورشان جو فوق العاده‌ای در استادیوم ایجاد می‌کنند و امیدوارم با جوی که فردا ایجاد می‌کنند موفق باشیم.

* شناخت یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری از تراکتور؟

شناخت کادرفنی حریف از تراکتور می‌تواند می‌تواند کمک‌کننده باشد اما فکر نمی‌کنم کلید این بازی در این موضوع باشد. کلید این بازی در دست خودمان است و انرژی و توانی است که فردا در زمین می‌گذاریم، قرار است گره‌گشای این بازی باشد.

* غیبت اسکوچیچ در تمرین تراکتور؟

آقای اسکوچیچ مشکل سرماخوردگی داشتند اما در حال حاضر اوضاع‌شان رو به بهبود است‌. قطعا حای خالی‌شان فردا کنار ما حس می‌شود. می‌دانید که ایشان آدم بسیار دلسوزی برای تیم و آدم بسیار ارزشمندی برای بازیکنان هستند اما کسانی هم که به عنوان کادرفنی فردا کنار تیم هستند، همه آماده هستند که جای خالی ایشان را پر کنند.

* تعطیلی لیگ برتر در فیفادی و فشردگی مسابقات؟

موضوعی که اشاره کردید کاملا نکته درستی است و این موضوع مربوط به ایران نیست. در سطح جهان هم بسیاری از بازیکنان و مربیان نسبت به تعدد بازی‌هایی که در طول سال باید انجام شود، معترض هستند و درباره این موضوع نظر خاصی نمی‌شود داد چون محدود به اینجا نمی‌شود. ما توانستیم تا حد خوبی این فشار بازی‌ها را مدیریت کنیم و نتایج خوبی که در بازی‌های گذشته کسب کردیم، گواهی بر همین ادعاست. سعی می‌کنیم برای فیفادی پیش‌رو هم همین فرم و روند را حفظ کنیم و تیم را در آماده‌ترین حالت به بازی‌ها بفرستیم.

* شرایط بازیکنان تراکتور برای حضور در تیم ملی؟

مطمئنا تعداد بازیکنانی که استحقاق دعوت شدن به تیم ملی را دارند از چیزی که الان دعوت می‌شوند، بیشتر است. بازیکنان بیشتری هستند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند اما مسلما نظر من در این مورد تاثیرگذار و تعیین‌کننده نیست. مطمئنم که اگر ما بتوانیم شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم و روند صدرنشینی‌مان را ادامه بدهیم، سرمربی تیم ملی هم بازیکنان ما را می‌بیند و مطمئنم بازیکنانی که استحقاق دعوت شدن به تیم ملی را دارند، دعوت می‌شوند، چون باز هم تکرار می‌کنم از این تیم نفرات بیشتری لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار