کدخبر : 23030 تاریخ انتشار :
A

تراکتور ـ فولاد؛ نبرد مدعیان قرمزپوش

تراکتور ـ فولاد؛ نبرد مدعیان قرمزپوش

آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر بین دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان فردا از ساعت 17:30 در تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش ورزش 360، هفته هفتم لیگ برتر فردا با انجام مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و فولاد خوزستان به پایان می رسد. تراکتور فصل گذشته نیز یکی از مدعیان قهرمانی بود ولی فولاد برای سقوط نکردن تا ثانیه آخر جنگید.

جالب است که تقابل دو تیم در سال های اخیر مساوی نشده و 3 برد سهم تراکتور و 2 برد برای فولاد بوده البته فولاد این فصل دوباره می خواهد با بزرگان فوتبال کشور رقابت کند و اکنون با 11 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ایستاده و تراکتور تبریز با 2 امتیاز بیشتر صدرنشین است.قرمزپوشان تبریزی با 10 گل زده هجومی ترین تیم لیگ بیست و چهارم تا امروز هستند.

یحیی گل محمدی به خوبی با فوتبال تبریز آشناست همانقدر که اسکوچیچ فولاد خوزستان را می شناسد.تراکتور در هفته هفتم 2 غایب بزرگ دارد، اسکوچیچ سرمربی تراکتور و مهدی ترابی به دلیل اخراج مقابل سپاهان محرومان تیم تراکتور هستند.

تراکتور به دلیل اینکه تیم هندی به دلایل واهی به کشورمان سفر نکرد نتوانست در لیگ سطح دو قهرمانان آسیا بازی کند و حالا باید در یک بازی سخت تر به مصاف فولاد برود. نتیجه این بازی برای تمامی بالانشینان جدول اهمیت ویژه ای دارد.

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار