کدخبر : 23024 تاریخ انتشار :
A

جنگ قدرت در استقلال

جنگ قدرت در استقلال

همزمان با پروسه سخت انتخاب سرمربی خارجی آبی‌ها، مدیر استقلال می‌خواهد رئیس هیأت‌مدیره را تحت فشار بگذارد

به گزارش ورزش 360، شرایط باشگاه استقلال این روزها اصلا روال طبیعی خود را طی نمی‌کند و تغییرات روی نیمکت این تیم باعث شده هوادارانش نگران آینده استقلال و نتیجه‌گیری استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و همچنین لیگ نخبگان آسیا باشند.

یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های مدیران باشگاه در روزهای اخیر یافتن جانشینی مناسب برای جواد نکونام است تا تیم از بلاتکلیفی فعلی خارج شود. اولویت استقلال درحال حاضر انتخاب یک سرمربی خوب و رزومه‌دار خارجی است اما این پروسه بسیار سخت و زمان‌بر است و البته این باشگاه فرصتی چند‌روزه در فیفادی پیش رو خواهد داشت تا سرمربی مدنظرش را انتخاب کند. دومین چالشی که این روزها آبی‌ها با آن روبه‌رو هستند جنگ قدرت بین مدیران باشگاه است که باعث شده آبی‌ها همچنان از ثبات لازم دور باشند و نتوانند با یکدلی و اتحاد به‌دنبال رسیدن به آرامش باشند.

به نظر می‌رسد یکی از اهداف مدیریت فعلی باشگاه تحت فشار گذاشتن رئیس هیأت‌مدیره و حتی کنار زدن او باشد تا بتواند با خیالی راحت‌تر به‌دنبال اهدافش در استقلال باشد. اتفاقی که به نظر می‌رسد با برخی کارزارهایی که برای برکناری احمد شهریاری در فضای مجازی برپا شده و دیده می‌شود بی‌ارتباط نباشد. در چنین شرایطی دود چنین رفتارها‌ و سوءمدیریت‌هایی تنها به چشم باشگاه و تیم پرطرفدار پایتخت خواهد رفت و درصورتی‌که این روند ادامه‌دار باشد انتظار رسیدن استقلال به ساحل آرامش و عبور از شرایط بحرانی کنونی غیرواقعی و غیرمنطقی خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار