کدخبر : 23020 تاریخ انتشار :
A

محمود فکری خراب کرد؛ خواهشا مادام‌العمر محرومش کنید!

محمود فکری خراب کرد؛ خواهشا مادام‌العمر محرومش کنید!

محمود فکری روز گذشته در نشست خبری صحبت هایی را انجام داد که در سرتاسر جهان قفل بود و هرکجا این اتفاق رخ می داد احتمال او را مادام العمر از فوتبال محروم می کردند.

محمود فکری یکی از مهم‌ترین، متعصب‌ترین و بزرگترین بازیکنان ادوار استقلال و البته به همان نسبت یکی از بدترین پیشکسوتان این تیم است؛ فردی که از لحظه خداحافظی‌ (با دو جین افتخار و عزت) چیزی جز حاشیه، فحاشی و اتهام به زبان نیاورده و این یک درد بزرگ برای هواداران استقلال است.

بیایید از زاویه خود فکری ماجرا را بررسی کنیم. او در شرایطی که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده سرمربی استقلال شد و زیر فشار خردکننده، بدون ذره‌ای توانایی فنی این تیم را ترک کرد و از همان روز اول به طور جدی علیه همه بود. از نکونام گرفته تا مجیدی. فکری بدون اینکه اشکالات خود را قبول کند بعد از ماجراهای کارکشتگی و فحاشی، دست به استوری بابت زمین‌های غصبی شد تا همین امروز... که یک نفر (مشکوک بین سرمربی یا دستیار در دوره بعد از او) را به همجنس‌بازی متهم کند. آیا کسی نیست به فکری تذکر دهد این مساله هیچ کمکی به رشد فنی شما نمی‌کند؟ آن‌چه در رختخواب یک مربی می‌گذرد هیچ ربطی به چمن ندارد؟ اصلا متوجه شدی چرا از نیمکت استقلال با دیاباته و قایدی به مس شهر بابک رسیدی و دلیلش همین تفکر شماست؟ 

باشگاه شهر بابک باید به سرعت فکری را به دلیل اظهارات بی‌مورد و به شدت توهین‌آمیز اخراج و کمیته انضباطی او را با حداکثر مجازات محروم کند. ماجرا را اصلا آبی و قرمز نبینید. به این فکر کنید که یک بازیکن بزرگ و یک مربی بسیار بد در فوتبال ایران بی‌هیچ دلیل خاصی اتهامی جدی به یک فرد دیگر وارد می‌کند تا برای هزارمین بار قاطعانه تایید شود هیچ‌گاه نباید به مربی ایرانی اعتماد داشت زیرا تا لحظه آخر که هیچ‌وقت مشکلش را قبول نمی‌کند هیچ، حتی بعد از ترک صندلی هم دست از نیش و کنایه برنمی‌دارد. اگر همین حالا جلوی این افتضاحات کلامی گرفته نشود، فردایی، پس‌فردایی... روزی... جایی... اوضاع از این هم بدتر می‌شود. تازه این بار هیچ خبرنگاری هم مقصر نبود و فکری خودمختار پای منبر این چنینی رفت.

در ضمن از این به بعد یادتان باشد کلیپ کنفرانس‌های این چنینی را با علامت +۱۸ در رسانه ها پخش کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار