کدخبر : 22978 تاریخ انتشار :
A

عکس | حادثه عجیب برای مهاجم پیکان در لیگ یک

عکس | حادثه عجیب برای مهاجم پیکان در لیگ یک

مدیر تیم فوتبال پیکان اعلام کرد کریم اسلامی بعد از انجام معاینات پزشکی از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش ورزش 360، کریم اسلامی مهاجم باتجربه خودروسازان در جریان بازی روز پنجشنبه مقابل مس سونگون بعد از خطای منجر به پنالتی دروازه‌بان حریف دچار سانحه از ناحیه گردن و پشت سر شد و با وجود اینکه چند دقیقه‌ای بیشتر از حضورش در زمین نمی‌گذشت با اقدامات پزشکی زمین بازی را ترک کرد.

با توجه به شرایطی که این مهاجم داشت او بلافاصله توسط تیم پزشکی حاضر در زمین با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت و چند ساعتی بستری بود.

رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان که بلافاصله بعد از پایان بازی، بالای سر این مهاجم با تجربه در یکی از بیمارستان‌های شهر کرج حضور یافته بود، درباره آخرین وضعیت بازیکن تیمش گفت: خوشبختانه خطر به طور کامل رفع شده است بعد از انجام معاینات پزشکی توسط متخصصان مشخص شد خوشبختانه اسلامی مشکل حادی ندارد.

وی افزود: بنا به نظر پزشکان خطر به طور کامل رفع شده و جای نگرانی نیست. به همین خاطر اسلامی از بیمارستان مرخص شد و بعد از استراحتی کوتاه به تمرینات اضافه می‌شود.

47

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار