کدخبر : 22958 تاریخ انتشار :
A

سرمربی ذوب‌آهن: برای این بازی ۲ غایب داریم

سرمربی ذوب‌آهن: برای این بازی ۲ غایب داریم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: آخرین بازی مقابل سپاهان بود که در فولادشهر بازی کردیم و بعد نتوانسته‌ایم در زمین خودمان تمرین کنیم و این آزارمان می‌دهد.

به گزارش ورزش 360، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: آخرین بازی مقابل سپاهان بود که در فولادشهر بازی کردیم و در این مدت اصلا نتوانسته‌ایم در زمین خودمان تمرین کنیم و این مورد ما را آزار می‌دهد.

 محمد ربیعی در نشست پیش از دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و قطعا بازی خوبی از آب در می‌آید؛آخرین بار در بازی با سپاهان بود که در فولادشهر بازی کردیم و تا قبل آن اصلا در زمین خودمان بازی نکرده بودیم و و این مدت هم اصلا نتوانسته‌ایم در زمین خودمان تمرین کنیم و این مورد ما را آزار می‌دهد  این دلیل نمی‌شود که با تمام توان تاکتیکی خودمان در این بازی حاضر نشویم.

وی افزود: در بازی فردا غیبت دو بازیکن‌مان قطعی است و امیدوارم که مابقی بچه‌ها را در صحت کامل در اختیار داشته باشیم تا استراتژی ما به طور کامل پیش برود و برای بازیکنان هر دو تیم آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم که بازی خوبی از آب در بیاید و همه از دیدن آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالات خبرنگاران پیرامون جوانگرایی صورت گرفته در این تیم گفت: امسال میانگین سنی تیم ما پایین است و باشگاه می‌تواند در آینده سرمایه‌های متفاوتی را داشته باشد و ما نیز از این مسئله استقبال می‌کنیم؛ از طرفی خودم شخصا به جوانگرایی اعتقاد دارم و اگر با شیب ملایم از باشگاه صورت بگیرد،با ماجراجویی بازیکنان جوان می‌تواند به آنها فرصت پیشرفت دهد و امیدوارم شاهد این اتفاق در ذوب‌آهن باشیم؛ قبلا هم گفتم امسال بازیکنان زیر 25 سال زیادی در فهرست بزرگسالان داریم و اگر پختگی لازم را به دست بیاورند، در آینده می‌تواند به تیم کمک کنند.

وی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره تفاوت عملکرد تیمش در مقابل تیم‌های بزرگ و متوسط یادآور شد: من برای شما احترام قائلم اما نحوه کار ما در لیگ به این شکل است که بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم برای هر بازی استراتژی مناسب آن مسابقه را داشته باشیم، حالا گاهی این استراتژی جواب می‌دهد و گاهی پیش‌بینی‌ها درست از آب در نمی‌آید.

ربیعی ادامه داد: بعد از بازی با فولاد همه تمرکز ما روی مسابقه با آلومینیوم اراک بود و بعد از آن در فیفادی استراحتی خواهیم داشت و روی بازی با استقلال متمرکز می‌شویم؛ ما بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی داریم بازی خوبی ارائه دهیم، برای بازی فردا هم تلاش می‌کنیم تا مقابل تیم خوب آلومینیوم فوتبال خوبی ارائه دهیم و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و هواداران‌مان راضی باشند.

وی در پایان از هواداران ذوب‌آهن تشکر کرد و گفت: هواداران ما هفته قبل مسافت زیادی را طی کردند و به اهواز آمدند و وظیفه دارم از آنها تشکر کنم و از همه آنها دعوت می‌کنم که فردا هم از ما حمایت کنند و امیدوارم  شاهد حضور حداکثری آنها در فولادشهر باشیم.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار