کدخبر : 22923 تاریخ انتشار :
A

عبور سپاهان از 150 گل آسیایی

عبور سپاهان از 150 گل آسیایی

سپاهان با پیروزی خانگی 4 صفر برابر استقلال تاجیکستان و با توجه به تساوی دیگر دیدار این گروه بین الوحدات و شارجه، به جدول بازیهای لیگ قهرمانان برگشت.

به گزارش ورزش 360، آنها در این بازی از مرز 150 گل در رقابتهای آسیایی گذشتند. سپاهان حالا و بعد از 101 بازی در لیگ قهرمانان چنین کارنامه‌ای دارد: 43 برد، 19 مساوی، 39 باخت، 152 گل زده و 134 گل خورده. بهترین گلزن آنها در این بازیها، محمود کریمی است با 11 گل و روی پله دوم، مهدی سیدصالحی 10 گله قرار دارد. نفرات سوم هم 7 گله هستند: رسول خطیبی، جواهیر سوکای و عماد رضا. گلهای رُند سپاهان را در بازیهای آسیایی چه کسانی زده‌اند؟

* گل شماره 1: محمود کریمی

 سپاهان در اولین بازی آسیایی‌اش، برابر نفتچی ازبکستان در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفت و توانست با 4 گل مهمانش را شکست بدهد. اولین گل بازی را محمود کریمی دقیقه 43 و روی پاس نویدکیا در یک مصاف 3 به تک زد.

* گل شماره 50: هادی عقیلی

 گل شماره 50 سپاهان در بازیهای آسیایی سال 2009 وارد دروازه بنیادکار در ازبکستان شد. این گل را هادی عقیلی در دقیقه 2+45 و روی ریباند ضربه ایستگاهی زیبای محرم نویدکیا وارد دروازه میزبان کرد.

* گل شماره 100: محمد غلامی

 سال 2013 و در نهمین حضور آسیایی سپاهان از گل شماره 100 آنها رونمایی شد. سپاهانِ کرانچار آن روز در امارات با نتیجه 2 یک النصر را شکست داد. گل دوم آنها با ضربه سر دقیقه 79 محمد غلامی، صدمین گل زردها در لیگ قهرمانان لقب گرفت.

* گل شماره 150: جواد آقایی‌پور

سپاهان در دومین بازی لیگ قهرمانان میزبان استقلال تاجیکستان بود و با نتیجه 4 صفر مهمانش را شکست داد. گل دوم تیمِ مورایس در این بازی، صد و پنجاهمین گل آسیایی سپاهان بود که با ضربه دیدنی و فنی جواد آقایی‌پور زده شد.


 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار