کدخبر : 22889 تاریخ انتشار :
A

عکس | جلسه خصوصی بختیاری‌زاده با رامین و حسینی

عکس | جلسه خصوصی بختیاری‌زاده با رامین و حسینی

سرمربی موقت استقلال در دقایق اول حضور در تمرین جلسه‌ای سرپایی را با حسینی کاپیتان تیمش و رامین رضاییان برگزار کرد.

به گزارش ورزش 360، سهراب بختیاری‌زاده که بعد از جدایی جواد نکونام از استقلال به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و کارش را شروع کرده، امروز به محل تمرین رفت و به طور رسمی فعالیت‌های آبی‌ها را برعهده گرفت.

سرمربی موقت استقلال در شروع کار خود جلسه‌ای را با سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان آبی‌پوشان برگزار کرد. سهراب که در جمع بازیکنان از آنها خواست تلاش خود را به کار بگیرند تا تیم به روزهای خوب برگردد، در جلسه خصوصی با سیدحسین حسینی از او درخواست کرد برای بهبود شرایط تلاش مضاعفی انجام بدهد.

28

حسینی با توجه به تجربه بالایی که در استقلال دارد، یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در راستای بازگشت به دوران خوب محسوب می‌شود و بختیاری‌زاده نیز از او خواست در مسیر پیش‌رو برای بهبود جو تیم و ایجاد شرایط خوب تلاش کند.

همچنین رامین رضاییان پس از ورود سهراب بختیاری‌زاده به زمین شماره دو آزادی، او را در آغوش گرفت و برخورد صمیمانه‌ای بین آنها اتفاق افتاد و لحظاتی بعد هم این ستاره آبی‌ها به نمایندگی از بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت و به سرمربی جدید خوشامد گفت.

سهراب که تجربه دو دوره حضور در باشگاه صبا را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی 91 در شرایطی به این تیم بازگشت که رامین رضاییان به‌عنوان یک پدیده در آن معرفی شده و مدافع راست فیکس قمی‌ها بود و ارتباط این دو نفر از همان مقطع شکل گرفت تا پس از 12 سال در استقلال و شرایط متفاوتی به یکدیگر برسند.

27

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار