کدخبر : 22874 تاریخ انتشار :
A

نگرانی پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با چادرملو؛ گاریدو و دستیارانش به ایران باز می‌گردند؟

نگرانی پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با چادرملو؛ گاریدو و دستیارانش به ایران باز می‌گردند؟

گاریدو و مربیان پرسپولیس پس از بازی این تیم با چادرملو به کشورشان برمی گردند. این سوال مطرح است که با این شرایط آنها به ایران باز خواهند گشت؟

به گزارش ورزش 360، با صلاحدید خوان کارلوس گاریدو تمرینات پرسپولیس پس از بازی با چادرملو به مدت ۴ روز تعطیل شده تا بازیکنان در این مدت به استراحت پرداخته و از فشار سنگین تمرین و مسابقه خارج شوند.

همان طور که می دانید یکی از معضلات این روزهای تیم های لیگ برتری حاضر در رقابت های آسیایی، فشردگی مسابقات و برگزاری بازی های داخلی و آسیایی هر ۴ -۵ روز یک بار و در پیش بودن بازی های ملی و خستگی بازیکنان ملی پوش است. همین موضوع باعث می شود تا گاریدو با استفاده از فیفادی، به شاگردانش استراحت بدهد.

شنیدیم به جز بازیکنان ملی پوش، بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس نیز راهی کشورهای خود خواهند شد. ایوب العمود که به تیم ملی مراکش دعوت نشده قرار است راهی کشور مراکش شود. ضمن این که گاریدو و دستیارانش نیز برای استراحت راهی اسپانیا خواهند شد و پس از ۴ روز به ایران برمی گردند.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار