کدخبر : 22860 تاریخ انتشار :
A

ژوزه مورایس: عملکرد بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد

ژوزه مورایس: عملکرد بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد

سرمربی سپاهان گفت:بردیم ولی شاید همه از این برد خوشحال نباشند.

به گزارش ورزش 360، ژوزه مورایس (۳شنبه، ۱۰ مهر ماه) در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و استقلال تاجیکستان در لیگ سطح ۲ و برتری ۴ بر صفر طلایی‌پوشان، اظهار کرد: بازی خوبی بود تا زمان گل اولمان بازی ساده ای نبود. ۴ بر صفر بردیم و بهترین بازیکن زمین دابو شد.

وی افزود: اماده بودیم و ذهنیتمان مانند بازی‌های قبل بود. در بازی قبل حریف دفاع بسیار خوبی داشت و نتوانستیم نفوذ کنیم. با تمرین کردن می‌توانیم راه‌های نفوذ را پیدا کنیم. ریکاوری کردنمان آنالیز کردنمان بود و روز به روز خودمان را برای مقابله با حریفان آماده کردیم. همیشه برای گرفتن بهترین نتیجه آماده می‌کنیم.

امروز مثلا بهترین بازیکن دابو بود که در ضربات شوتی ایستگاهی نبود. خوشحالم که امروز او را در این نقطه می‌بینم و امیدوارم در آینده نیز بیشتر او را ببینیم.

سرمربی سپاهان همچنین یاداور شد: نسبت به فیدبک‌های هر بازی، به بازی بعدی می‌رویم. در این بازی تاکتیکی داشتیم که قطعا با دیگر تیم‌ها متفاوت است. باید ذهنیت عملکرد بهتر در بخش هجومی را افزایش دهیم. شاید برخی اوقات به نظر بیاید بهم ریخته در حالی که اینطور نیست. بازی بعدی با شارجه رقابت سخت و خطرناکی داریم و هر دو برد می‌خواهیم. بردیم ولی شاید همه از این برد خوشحال نباشند.

بریان دابو، بازیکن سپاهان نیز تصریح کرد: بازی بسیار خوبی از تیم بود. شانس داشتیم که‌ در نیمه اول ۲ گل بزنیم که خیلی کمک‌کننده بود. برای آماده‌سازی این بازی زمان کمی داشتیم. عملکرد بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

او در خصوص کم بودن هواداران سپاهان در این دیدار گفت: البته قابل درو است زیرا در نقش‌جهان نبودیم و شاید آمدن کار دشواری بود ولی حمایت حداکثری را نیاز داریم تا به عنوان ۱۲ نفره بازی کنیم. امیدوارم به زودی بتوانیم در ورزشگاه خودمان به میدان برویم.

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار