کدخبر : 22834 تاریخ انتشار :
A

شکایت باشگاه ملوان از کمیته انضباطی!

شکایت باشگاه ملوان از کمیته انضباطی!

وکیل باشگاه ملوان در خصوص جریمه شدن باشگاه و اعضای کادر فنی این تیم در دیدار جنجالی سپاهان با ملوان واکنش نشان داد و گفت: «کمیته انضباطی توجه کافی به این موضوع نداشت.»

به گزارش ورزش 360، سهیل اصغرزاده، وکیل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رای کمیته انضباطی دیدار جنجالی سپاهان و ملوان و جریمه شدن اعضای کادر فنی این تیم اظهار کرد: در این حکم به اتفاقی که در آن بازی افتاد، توجه کافی نشده است. مازیار زارع سرمربی ملوان ممکن است ظاهری عصبی و پرخاشگر داشته باشد اما توهین به کسی نکرد و فریادهای او به خاطر هوادار فوت شده ملوان بود. تمام اعضای کادر فنی ملوان از جمله تدارکات، سرپرست و ... اقداماتی که انجام دادند به دلیل آن بود که مسئولان مسابقه از اتفاق رخ داده در سکوها آگاه شوند و فکر می‌کنم کمیته انضباطی به خوبی به این موضوع توجه نکرد.

او ادامه داد: ممکن است در یک تصادف شاهد فریاد و فحاشی باشیم ولی فریادهای اعضای تیم ملوان به منظور توهین به کسی نبود. در این پرونده ارکان انضباطی مانند یک بازی عادی با موضوع برخورد کردند و فکر می‌کنم برخورد عادی با این پرونده جنجالی درست نیست. در بازی‌های لیگ شاهد فحاشی هواداران یک تیم و محکوم شدن باشگاه توسط کمیته انضباطی هستیم اما مسئولان در این مورد باید نگاه متفاوتی به موضوع داشته باشند. قطعا در روزهای آینده اعتراض خود را نسبت به بخش‌هایی که قابل اعتراض در احکام کمیته انضباطی باشد، ارائه خواهیم داد.

وکیل باشگاه ملوان در مورد پرونده داود رفعتی ناظر بازی سپاهان و ملوان و محرومیت چهار ماهه او عنوان کرد: ما از پرونده ناظر بازی مطلع بودیم و ارکان انضباطی تصمیم خود را اعلام کردند که به آن احترام می‌گذاریم. ناظر بازی پس از اعلام حکم، معترض شد و در جواب اعتراض‌های او در چند روز آینده توضیحاتمان را ارائه می‌دهیم.

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار