کدخبر : 22820 تاریخ انتشار :
A

صدای پای مربی موقت در استقلال می‌آید!

صدای پای مربی موقت در استقلال می‌آید!

بعد از کناره‌گیری دوباره جواد نکونام از هدایت استقلال، قرار است امروز (سه‌شنبه) در جلسه اضطراری هیات‌مدیره این باشگاه وضعیت کادرفنی تعیین‌تکلیف شود.

به گزارش ورزش 360، استقلال شب گذشته کار خود در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا را با پذیرش شکستی 2گله برابر السد قطر به پایان برد تا بعد از گذراندن روزهای پرماجرا در استقلال، سرانجام جواد نکونام به نقطه پایان همکاری‌اش با آبی‌ها برسد. البته نکونام بعد از پایان نبرد استقلال و پرسپولیس در داربی پایتخت هم از هدایت آبی‌ها کناره‌گیری کرده بود که مخالفت مدیران باشگاه در آن مقطع با استعفای جواد نکونام با توجه به در پیش بودن جدال با السد باعث ابقای او شد.

نکونام فصل گذشته روزهای زیادی را همراه با تیم استقلال در صدر جدول لیگ برتر گذراند اما لغزش مقابل نساجی در واپسین هفته‌های فصل، راه قهرمانی آبی‌ها را مسدود کرد و سرانجام، بهترین نایب‌قهرمانی تاریخ لیگ برتر به نام استقلالِ نکونام با کسب 67 امتیاز به‌ثبت رسید. در فصل جدید، شرایط برای آبی‌ها بحرانی پیش رفت و آن‌ها در 7 مسابقه در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، فقط 2 برد به‌دست آوردند و 3 شکست و 2 تساوی در کارنامه شاگردان جواد نکونام دیده می‌شود.

نکونام در حالی شب گذشته و بعد از اتمام جدال با السد، بر استعفای خود از هدایت آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد که کاروان باشگاه استقلال به سرعت به تهران بازگشت. جالب آنکه سرمربی آبی‌ها در فرودگاه خود را از خبرنگاران مخفی کرد اما فرشید سمیعی، مدیرعامل و احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره استقلال در حالی فرودگاه مهرآباد تهران را ترک کردند که شهریاری در قامت نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در باشگاه استقلال و رئیس هیات‌مدیره این باشگاه خبر از برگزاری جلسه هیات‌مدیره داد.

پذیرش استعفای نکونام، تصمیم قریب‌الوقوع مدیران استقلال

شهریاری که سعی داشت در صحبت‌های خود عملکرد مدیران باشگاه را بی‌نقص نشان بدهد و از وضعیت فنی تیم هم تقریباً ابراز رضایت داشت، در حالی مدعی برگزاری جلسه هیات‌مدیره شده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد قرار است از ساعت 14 امروز (سه‌شنبه) مدیران باشگاه استقلال گردهم جمع شوند و درباره تصمیم جواد نکونام برای کناره‌گیری از هدایت استقلال به جمع‌بندی نهایی برسند. پذیرش استعفای نکونام، تصمیم قریب‌الوقوع مدیران باشگاه استقلال است اما اینکه چه کسی جانشین او می‌شود، فعلاً سوال بی‌جوابی است.

پای سا پینتو در میان است اما ...

ریکاردو سا پینتو، سرمربی پرتغالی سابق استقلال شب گذشته برای حضور دوباره روی نیمکت آبی‌ها اعلام حضور کرد و از سوی دیگر گفته می‌شود مدیر برنامه مورداعتماد احمد شهریاری که 2 بازیکن بوسنیایی را در ابتدای فصل به استقلال آورد، چند گزینه خارجی به مدیران باشگاه معرفی کرده است؛ آن‌هم در حالی‌که آبی‌پوشان باید 4 روز دیگر در جریان مسابقات لیگ برتر، ششمین بازی خود در فصل جدید را در هفته هفتم مقابل هوادار در تهران برگزار کنند و وضعیت کادرفنی نابسامان است.

حیدری یا بختیاری‌زاده، سکان‌دار موقت استقلال برابر هوادار؟

مدیران باشگاه استقلال در حالی امروز قصد دارند تا با استعفای جواد نکونام موافقت کنند که آخرین خبرها حکایت از انتخاب مربی موقت است و گفته می‌شود از میان خسرو حیدری که اکنون سکان‌دار تیم امیدهای استقلال است و سهراب بختیاری‌زاده که تجربه همکاری با شهریاری در تیم صبای قم را دارد، یک نفر به عنوان مربی موقت انتخاب خواهد شد و با توجه به تعطیلات فیفادی که در پیش است، سرمربی جدید آبی‌ها (که احتمالاً خارجی خواهد بود) با سعه‌صدر و البته بررسی بیشتر انتخاب و معرفی می‌شود. با وجود شایعات و گمانه‌زنی‌های انجام شده، باید دید سرانجام چه کسی در جدال شنبه‌شب مقابل هوادار، روی نیمکت استقلال می‌نشیند و سرانجام کدام سرمربی در قامت جانشین جواد نکونام معرفی خواهد شد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار