کدخبر : 22810 تاریخ انتشار :
A

آتش در خانه استقلال؛ این نیز بگذرد

آتش در خانه استقلال؛ این نیز بگذرد

چنانکه انتظار می‌رفت تیم مضمحل شده استقلال در مصاف با السد قطر شکست خورد تا از همان لحظه نخست بعد از باخت، حواشی و....

به گزارش ورزش 360، چنانکه انتظار می‌رفت تیم مضمحل شده استقلال در مصاف با السد قطر شکست خورد تا از همان لحظه نخست بعد از باخت، حواشی و جنجال‌ها از سر گرفته شود. گل به خودی حسین حسینی، پنالتی روزبه، پیراهن‌های متفاوت جواد، شایعه درگیری سرمربی و بازیکنان در رختکن و استعفا در نشست خبری، بلاتکلیفی و بی تصمیمی ادامه‌دار مدیرعامل و البته سخنان عجیب و غریب مالک‌الرقاب این‌روزهای استقلال احمدخان شهریاری از جمله مصایبی هستند که هر کدامشان برای به زانو در آوردن کلوپ بخت برگشته آبی کافی است.

البته که استقلال در عمر 79 ساله‌اش از این دست داستان‌ها بسیار دیده و با ناکارآمدان اشتباهی فراوانی دست و پنجه نرم کرده است. این باشگاه پیر و پر افتخار دیر یا زود از این گردنه وحشت هم عبور می‌کند، آنچه اما باقی می‌ماند و جبران ناپذیر بنظر می‌رسد جان عزیز هوادار یا هواداران پاکباخته و متعصبی است که بی هیچ چشمداشتی قربانی تصمیم‌ها و بی تصمیمی‌های حضرات شده است. آیا از کادر فنی تا مدیریت و همه کسانی که از خودشان صد در صد راضی هستند و تا وقتی که توانستند هرکاری عشقشان کشیده کردند، اصلا حواسشان هست که با هر باخت و برد این مجموعه کهنسال، نفس‌هایی فرو می‌میرد و شمع زندگی آدمیانی خاموش می‌شود؟

بله. استقلال از این گردونه آتش عبور می‌کند و زمستان سرد آبی‌ها به هرحال به بهار خواهد رسید اما روسیاهیبرای نابلدهای پر مدعایی خواهد ماند که مثل بلای ناگهانی نازل می‌شوند و در چشم به هم زدنی هست و نیست یک مجموعه پر طرفدار و اصیل را برای مدتی به بازی می‌گیرند و پس از مدتی آرام و بی سر و صدا و حق به جانب، بی آنکه جوابگوی کسی باشند می‌روند تا تپه‌ای دیگر در جایی دیگر پیدا کنند.

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار