کدخبر : 22731 تاریخ انتشار :
A

ترکیب و شماتیک بازیکنان استقلال در بازی با السد قطر

ترکیب و شماتیک بازیکنان استقلال در بازی با السد قطر

استقلال با سه تغییر نسبت به دیدار قبلی خود برابر پرسپولیس، به مصاف السد قطر می‌رود.

به گزارش ورزش 360، پس از تجربه تلخ شکست در دربی پایتخت، حالا استقلال به دنبال جبران این باخت در دیدار برابر السد است. آبی‌های پایتخت در شرایطی به مصاف رقیب قدرتمند قطری می‌روند که این تیم روزهای پرحاشیه‌ای را تجربه کرد و پس از استعفای نکونام، گفته می‌شد که یک سرمربی موقت در بازی امروز روی نیمکت تیم خواهد نشست.

در نهایت و پس از مخالفت هیئت مدیره با استعفای نکونام، او به تمرینات بازگشت تا استقلال را در بازی حساس امروز هدایت کند. نکونام برای بازی امروز تصمیم گرفته تغییراتی را در ترکیب اصلی تیم ایجاد کند که طی آن سه تغییر نسبت به دیدار پرسپولیس در ترکیب تیم ایجاد شده و رافائل سیلوا، میلاد زکی‌پور و محمدحسین اسلامی جای خود را به ایمان سلیمی، روزبه چشمی و مهرداد محمدی داده‌اند.

* سیدحسین همچنان انتخاب اول است

سیدحسین حسینی در بازی‌های اخیر استقلال نتوانسته فرم فوق العاده فصل قبلش را تکرار کند. کاپیتان آبی‌ها که پس از دربی نیز با انتقاداتی روبرو شد، دوباره با چراغ سبز کادرفنی روبرو شده و از ابتدا به میدان می‌رود. سیدحسین به دنبال ثبت دومین کلین‌شیت آسیایی خود در استادیوم جاسم بن حمد است.

* بازگشت سلیمی به ترکیب اصلی

پس از غیبت روزبه در دربی پایتخت که به دلیل اخراج در دیدار قبل مقابل نساجی رخ داده بود، حالا این بازیکن یک بار دیگر به ترکیب اصلی اضافه شده تا بتواند در خط دفاعی، به تیمش کمک کند. تغییر مهم در خط دفاعی، نیمکت نشین شدن رافائل سیلواست و سامان فلاح نیز به عنوان سومین بازیکن خط دفاعی بازی می‌کند.

* جلالی به زکی‌پور ترجیح داده شد

در روزهای اخیر و پس از دربی پایتخت، شایعات زیادی پیرامون احتمال خروج رامین رضاییان از ترکیب اصلی تیم شنیده می‌شد، ولی نکونام که به بهترین بازیکن خود در این فصل اعتماد دارد، یک بار دیگر نام او را در ترکیب ابتدایی قرار داده است. میلاد زکی‌پور نیز که در تمامی 6 بازی این فصل استقلال مهره فیکس و ثابتی بوده، امروز بالاخره نیمکت نشین شد تا ابوالفضل جلالی که در بازی‌های اخیر موثرتر بود، از ابتدا به میدان برود.

* رضاوند و اندونگ در مرکز زمین

نکونام برای خط میانی تیمش، همچنان به توانایی‌های دیدیه اندونگ تکیه کرده است. ستاره گابنی که از معدود خوب‌های استقلال در بازی‌های اخیر بوده، امروز کار سختی در تقابل با خط میانی السد دارد. در کنار اندونگ، آرش رضاوند همچون دربی، در جمع نفرات اصلی است و به زبیر ترجیح داده شده است.

* نخستین حضور فیکس مهرداد

با وجود اینکه جلال الدین ماشاریپوف در بازی‌های اخیر استقلال نتوانسته درخشش خود را تکرار کند، اما همچنان با اعتماد ویژه‌ای از سوی جواد نکونام روبرو است و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد. تغییر مهم دیگر، حضور فیکس مهرداد محمدی در این بازی است که جانشین محمدحسین اسلامی شده است.

* بلانکو امید اصلی گلزنی

گوستاوو بلانکو که در دربی پایتخت دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه پیشانی شد، در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود و امید نخست گلزنی برابر السد به شمار می‌رود.

photo_2024-09-30_19-02-59

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار