کدخبر : 22704 تاریخ انتشار :
A

ژوزه مورایس: انتظار من از بازی فردا ۳ امتیاز است

ژوزه مورایس: انتظار من از بازی فردا ۳ امتیاز است

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان شرکت کرد.

به گزارش ورزش 360، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان: در ابتدا باید بگویم خوشحالم تعداد زیادی از اصحاب رسانه اینجا هستند؛ حضور این همه خبرنگار من را به یاد بازی الهلال و الاتحاد انداخت.

این بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا است. فردا یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خود داریم که انتظار ۳ امتیاز را از این بازی داریم.

 درباره سطح مسابقات: مسابقات در سطح خوبی برگزار  می‌شود؛ تیم‌ها همه باکیفیت هستند و فناوری‌های پیشرفته در مسابقات به کار می‌رود. تنها مشکلی که داشتیم اندکی محدودیت دسترسی به ویدیوی بازی‌ها و اطلاعات تیم استقلال تاجیکستان بود.

 با اشاره به شرایط تیم تاجیکستانی: تاجیکستان تیم ملی خوبی دارد و حریف ما بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان لژیونری دارد که در تیم ما نیز از این کشور حضور دارند.

 نمی‌توانم بگویم فردا در نورد تیم حریف چه کار خواهیم کرد زیرا این موضوع به تمرکز تیم‌ها بر می‌گردد، فردا مشخص خواهد شد کدام تیم آماده‌تر خواهد بود.

در پاسخ به سوالی که آیا حنانوف اطلاعاتی در مورد استقلال تاجیکستان به سپاهان داده است یا خیر گفت: بله ولی چشمان حنانوف، چشمان من نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار