کدخبر : 22638 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس - پاختاکور؛ خاطره تلخ آلکثیر

پرسپولیس - پاختاکور؛ خاطره تلخ آلکثیر

اولین میزبانی پرسپولیس در لیگ نخبگان از پاختاکور ازبکستان خواهد بود. هر دو تیم در اولین بازی این مرحله، شکست خورده‌اند.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در زمین الاهلی عربستان با یک گل باخت. پاختاکور هم در خانه با یک برابر الوصل امارات شکست خورد. به همین دلیل، این بازی برای هر دو تیم، بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. پرسپولیس در 4 مصاف قبلی با این رقیب ازبکستانی، نتایج خوبی نگرفته است: یک برد در قطر، یک مساوی در تهران و 2 شکست مشابه یک صفر در تاشکند. 

* پاختاکور یک - پرسپولیس صفر

  دومین بازی هر دو تیم در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا. این مرحله با حضور 4 تیم و به صورت مجتمع در ازبکستان برگزار شد. دو تیم با برد و کلین‌شیت در روز اول برابر هم قرار گرفتند. تک گل دقیقه 22 انورجان سولیف، پاختاکور را برنده کرد و درنهایت همین برد عامل حذف قرمزها از مرحله گروهی و عدم صعودشان شد.

* پرسپولیس یک - پاختاکور یک

  دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2019 به هم رسیدند و در اولین گام به مصاف هم رفتند. پرسپولیس در خانه خیلی زود و در همان دقیقه 5 غافلگیر شد و گل خورد.

 20 دقیقه بعد، ماریو بودیمیر بازی را مساوی کرد و قرمزها را به بازی برگرداند ولی درنهایت همین تساوی یک بر یک حفظ شد.

* پاختاکور یک - پرسپولیس صفر

  در بازی برگشت مرحله گروهی و در خانه پاختاکور، همان نتیجه 17 سال قبل تکرار شد. میزبان با گلی که دقیقه ایگور سرگی‌یف در دقیقه 86 زد، برنده شد و هر 3 امتیاز را در خانه نگه داشت. این نتیجه، هیچ کمکی به پاختاکور نکرد و تنها باعث شد جلوی صعود پرسپولیس از مرحله گروهی گرفته شود.

* پرسپولیس 2 - پاختاکور صفر

و بالاخره در چهارمین مصاف دو تیم از اولین برد پرسپولیس رونمایی شد. دو تیم پس از صعود از گروه‌شان در مرحله بعدی موفق به حذف السد قطر و استقلال شدند تا در یک‌چهارم برابر هم قرار بگیرند. 

این بازی را قرمزها در جاسم بن حمد شهر دوحه با بریس عیسی آل کثیر بردند. این همان دیداری است که مهاجم پرسپولیس بابت شادی پس از گلش، 6 ماه محروم شد. جلال‌الدین ماشاریپوف در دقیقه 17 این بازی از زمین اخراج شد.  

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار