کدخبر : 22636 تاریخ انتشار :
A

کریستیانو رونالدو به مشهد نمی‌رود!

کریستیانو رونالدو به مشهد نمی‌رود!

با وجود رایزنی‌های انجام شده، مسئولان دو باشگاه پرطرفدار پایتخت مخالف برگزاری مسابقات تیم‌هایشان در ورزشگاه ثامن‌الائمه هستند و همین مسئله باعث منتفی‌شدن انتقال دیدارهای استقلال و پرسپولیس به مشهد شده است.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های فوتبال ایران در سطوح مختلف، کار خود را در فصل جدید تقریباً یک چالش مشترک پیش می‌برند؛ چالش کشف ورزشگاهی استاندارد! در این میان، پیگیری عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی تهران باعث شده تا استقلال و پرسپولیس در کنار تیم ملی، خانه‌به‌دوش‌ترین تیم‌های فوتبال ایران باشند و در این میان باید اشاره داشت که سپاهان هم به‌واسطه تعویض زمین چمن ورزشگاه نقش جهان، در ورزشگاه فولادشهر مسابقات خانگی‌اش را برگزار می‌کند.

استقلال و پرسپولیس از ابتدای فصل در ورزشگاه امام خمینی اراک، سردار آزادگان قزوین و البته ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران مسابقات خود را دنبال کرده‌اند و تیم ملی هم اولین بازی خود در دور سوم انتخابی جام جهانی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به انجام رساند. در این میان، همواره بحث چرایی عدم استفاده از 2 ورزشگاه موجود در مشهد، با توجه به عدم حضور نماینده‌ای از خراسان رضوی در سطوح بالای فوتبال ایران، مطرح بود که سرانجام با رایزنی‌های ایجاد شده، طلسم به‌وجود آمده شکسته شد.

درهای 2 ورزشگاه مشهد به روی فوتبالی‌ها باز شد اما ...

استقلال و الغرافه در حالی مسابقه خود در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار کردند که انجام این دیدار در این ورزشگاه با انتقاد تند احمد دنیامالی، وزیر ورزش‌وجوانان همراه شد و او شخصاً دست به کار شد تا هم فرآیند بازسازی ورزشگاه‌های تختی و آزادی تهران تسریع پیدا کند و هم اینکه درهای دو ورزشگاه مشهد به روی علاقه‌مندان به فوتبال باز شود. براساس پیگیری‌های انجام شده، مسئولان مشهدی چراغ‌سبز را نشان دادند اما مجوزهای صادره مطابق انتظار هواداران استقلال و پرسپولیس نبود!

ورزشگاه امام رضا (ع) فقط برای تیم ملی!

ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران محسوب می‌شود، به عنوان محل برگزاری مسابقه تیم‌های ملی ایران و قطر انتخاب شده و با تایید امیر قلعه‌نویی، تیم ملی دومین مسابقه خانگی‌اش در مسیر انتخابی جام جهانی 2026 را در مشهد برگزار خواهد کرد اما نکته مهم آنکه این ورزشگاه مجوز میزبانی از تیم‌های باشگاهی را ندارد؛ چرا که مسئولان مشهدی معتقدند با توجه به موقعیت مکانی ورزشگاه و استقبال احتمالی از مسابقات مهم باشگاهی، نظم ترافیکی شهر تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

سرخابی‌ها، مخالف میزبانی در شاندیز!

مسئولان سیاسی و ورزشی شهر مشهد و استان خراسان رضوی موافقت خود با انجام مسابقات باشگاهی در ورزشگاه ثامن‌الائمه را اعلام کرده‌اند؛ ورزشگاهی که در حومه شهر مشهد و در واقع در شهر شاندیز واقع شده است. ورزشگاه ثامن‌الائمه بیش از 2 دهه از عمر آن می‌گذرد که البته در سالیان گذشته بازسازی شده است. در حالی دنیامالی در روزهای گذشته از این ورزشگاه بازدید کرد که براساس آخرین خبرها، مسئولان دو باشگاه پرطرفدار پایتخت مدعی آن شده‌اند که در مشهد فقط در ورزشگاه امام رضا (ع) مسابقات خانگی خود را برگزار می‌کنند!

قلعه‌حسن‌خان، همچنان میزبان استقلال و پرسپولیس در آسیا؟

مدیران استقلال و پرسپولیس در حالی رویای انجام مسابقه خانگی تیم‌های خود در ورزشگاه مدرن مشهد را دارند که خواسته‌شان پذیرفته نشده و بر همین اساس، انتقال مسابقات آسیایی سرخابی‌ها به مشهد منتفی شده است. براساس برنامه‌ریزی (AFC)، دیدار خانگی بعدی استقلال، روز اول آبان‌ماه مقابل النصر عربستان است و پرسپولیس هم بعد از جدال فردا مقابل پاختاکور، باید چهاردهم آبان‌ماه در تهران برابر الغرافه به میدان برود که گفته می‌شود تلاش‌ها بر این است تا مجوزهای لازم برای میزبانی سرخابی‌ها در ورزشگاه تختی صادر شود و در غیر این‌صورت، فرآیند بازسازی ورزشگاه شهدای شهر قدس تسریع پیدا می‌کند و سرخابی‌ها همچنان در این ورزشگاه از رقبای اسم‌ورسم‌دار آسیایی خود میزبانی می‌کنند!

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار