کدخبر : 22634 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس - پاختاکور؛ حالا وقت آسیاست!

پرسپولیس - پاختاکور؛ حالا وقت آسیاست!

پرسپولیس پس از برد روحیه بخش در دربی پایتخت، باید در دومین دیدار آسیایی به میدان برود.

به گزارش ورزش 360، از چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس در تهران میزبان پاختاکور ازبکستان است. دیداری که در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام خواهد شد و قرمزها پس از برد دربی پایتخت به دنبال کسب اولین پیروزی آسیایی خود در پایتخت خواهند بود.

سرخ پوشان تهرانی این هفته پس از فتح شهرآورد روزهای بسیار شیرینی را گذارنده‌اند و انگیزه و روحیه تیم خوان گاریدو بالاتر از هر زمانی است و شاید الان بهترین فرصت برای پرسپولیس برای جبران باخت هفته اول لیگ نخبگان برابر الاهلی عربستان باشد. دیداری که در تهران برگزار خواهد شد و باید دید سرخ پوشان می‌توانند از امتیاز میزبانی بهره لازم را ببرند یا نه.

در سمت مقابل پاختاکور هم تیمی است که هفته اول را با باخت پشت سر گذاشته و با نتیجه یک بر صفر مغلوب الوصل امارات شده تا این تیم ازبکستانی هم همانند پرسپولیس بدون امتیاز باشد و با هدف جبران نتیجه هفته اول، پای به تهران بگذارد.

دو تیم تاکنون سابقه چهار تقابل قبلی دارند و آخرین رویارویی آن‌ها با برد پرسپولیس همراه بوده که تنها برد قرمزها هم هست. دیداری که تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی با دبل عیسی آل کثیر موفق به کسب برتری در آن شد. اما سابقه سه تقابل قبلی، کسب دو برد برای پاختاکور و یک تساوی است تا تیم ازبکستانی در نتایج کلی از حریف ایرانی پیش باشد.

نگاهی به لیست پاختاکور این واقعیت را آشکار می‌کند که این تیم ازبک بازیکنان چندان گران قیمتی حداقل از دیدگاه ترانسفرمارکت در اختیار ندارد و شاکله اصلی این تیم هم از خود کشور ازبکستان هستند. حتی لیست پاختاکور یک بازیکن یک میلیون یورویی هم در ترانسفرمارکت ندارد که در نوع خود جالب توجه است.

شرزود تمیروف و الکساندر لوبانف دو بازیکن ازبکستانی هستند که سابقه انتقال بین دو تیم را دارند. دو بازیکنی که عمر چندان زیادی در پرسپولیس نداشتند و خیلی زود از جمع قرمزها جدا شدند.

باید منتظر ماند و دید نتیجه مچ اندازی خوان گاریدو اسپانیایی با ماکسیم ازبک چه نتیجه‌ای خواهد داشت و گاریدو می‌تواند پس از غلبه بر رقیب سنتی در دربی پایتخت، به اولین برد آسیایی هم برسد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در عربستان با یک گل مغلوب الاهلی شد و پاختاکور در ازبکستان با همین نتیجه به الوصل امارات باخت.

وضعیت در جدول: پرسپولیس بدون امتیاز در رده دهم جای دارد و پاختاکور هم با همین شرایط نهم است.

هفته دوم لیگ نخبگان آسیا

پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان

دوشنبه ۹ مهر ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار