کدخبر : 22630 تاریخ انتشار :
A

بی توجهی عجیب فدراسیون فوتبال به بانوان

 بی توجهی عجیب فدراسیون فوتبال به بانوان

رفتار و انجام مسئولیت فدراسیون فوتبال در قبال زنان بسیار جای سوال دارد.

به گزارش ورزش 360، بیش از 6 ماه است که بخش زنان فدراسیون فوتبال بدون سرپرست نایب‌رئیسی اداره می‌شود و مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون عزمی جدی برای انتخاب سرپرست برای این سمت ندارد؛ بخشی که گویا برای فدراسیون فوتبال اهمیت چندانی ندارد چراکه اگر مهم بود، اجازه داده نمی‌شد برای 6 ماه بدون سرپرست باشد. 

بی‌توجهی به بخش فوتبال و فوتسال زنان زمانی آشکارتر می‌شود که بدانیم بیش از 2 سال است که فدراسیون فوتبال نایب‌رئیس زنان ندارد و در این مدت تنها به مدت یک‌سال سرپرست داشت که او هم توسط مجمع عمومی رأی نیاورد.

دی ماه 1401 بود که شهره موسوی نایب‌رئیس وقت در پی غیبت مکرر در جلسات هیأت‌رئیسه و پرونده‌های مالی در قوه قضائیه که منجر به بازداشت او و ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال شد، از این سمت برکنار شد. شهره موسوی در انتخابات فدراسیون فوتبال در سال 1399 همراه با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به عنوان نایب‌رئیس بانوان انتخاب شده بود.

بی‌توجهی به فوتبال و فوتسال زنان در حالی است که در چند ماه آینده قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال و فوتسال زنان آسیا انجام می‌شود و زمان دقیق برگزاری این دو رویداد مهم و رقبای تیم‌های ملی ایران مشخص خواهد شد. در نتیجه باید برای آنها برنامه‌ریزی دقیق انجام شود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار