کدخبر : 22618 تاریخ انتشار :
A

تیم ملی، حیاط خلوت بازیکنان بدون باشگاه !

تیم ملی، حیاط خلوت بازیکنان بدون باشگاه !

مورد عجیب در تیم ملی فوتبال ایران حضور بازیکنانی بدون باشگاه در لیست دعوت شدگان و بدتر از آن ترکیب اصلی امیر قلعه نویی است.

به گزارش ورزش 360، برخی از بازیکنان تیم ملی هم فنی هستند و هم وزنه و نمی توانیم به راحتی از گذر کنیم، امیدواریم قدوس و جهانبخش به فرم ایده‌آل خود بازگردند." این جملات را امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل امارات عنوان کرد. از آن زمان تا کنون اما اتفاق جدیدی برای دو بازیکن باتجربه تیم ملی رخ نداده تا قدوس و جهانبخش همچنان بدون تیم باشند.

قلعه‌نویی در گذشته نشان داده که اعتقاد ویژه‌ای به این دو ستاره دارد. خصوصا قدوس که در سال ۲۰۲۴ و در تمامی بازی‌ها، عضوی جدانشدنی از ترکیب ثابت تیم ملی بوده است. با در نظر گرفتن دیدار آینده ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، از آخرین بازی باشگاهی قدوس و جهانبخش ۱۴۴ روز می‌گذرد. عددی قابل توجه که البته امیر قلعه‌نویی توجه چندانی به آن ندارد تا همچنان از این دو بازیکن در ترکیب استفاده شود. اتفاقی که باعث شده تا این نفرات بدون باشگاه بعد از چند وقت خانه نشینی، به تیم ملی دعوت شوند و بعد از انجام مسابقه، در انتظار فیفادی بعدی باشند تا باز هم نوبت بازی به آنها برسد. چرخه باطلی که مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار